- Itineraris guiats
- Cursos i tallers

Recorregut a peu per paratges de Granera, coneixerem plantes silvestres i els seus usos medicinals i gastronòmics.
Camí de la Clota, s/n
Granera
- Sant Llorenç-Obac
S'estan mostrant 1.963 - 1.980 de 10.000 resultats.

Recorregut a peu per paratges de Granera, coneixerem plantes silvestres i els seus usos medicinals i gastronòmics.

Volta planera amb interessants vestigis de construccions de pedra seca i visita a les restes del castell de Rocafort.

Passejada guiada en què trobarem cavalls que eduquen, que inspiren, que ens mostren com viure a la natura amb respecte i harmonia. Un matí familiar al Parc del Garraf.

La plana de la Tordera és un tresor de biodiversitat. Farem una passejada plàcida per descobrir racons del territori protegits.
Visita guiada familiar per les instal·lacions del Museu de la Pagesia de Fogars de la Selva.

Passejarem per corriols i camins ben florits i gaudirem de la descoberta d’una munió d’herbes medicinals i culinàries. Una sortida per fer salut!
Una conferència amb fotos on expliquem, d'una manera que tothom pugui entendre, quin és el nostre lloc a l'univers, com hem anat coneixent tot el que ens envolta i moltes coses més.

Cap de setmana a l'Escola de natura La Rectoria de Vallcàrquera, al Figaró, amb excursions i activitats guiades per un botànic amb molts anys d'experiència.


Us aproparem a la vida quotidiana d'una ciutat medieval de l'alta edat mitjana a Catalunya, per les seves últimes excavacions arqueològiques.
A l'Aplec de Sant Moí gaudirem d'un concert de cançó tradicional a càrrec del grup Marenda que ens presentaran un seguit de poemes, la majoria musicats per cantants del nostre país.


Rieres, torrents, camps, marges, basses i boscos han d’estar connectats- Gaudirem amb la descoberta d’aquests espais a l’entorn de Llinars i de la importància de la seva preservació.


En aquesta sessió donarem una mica d’història del programa espacial que va aconseguir portar l’ésser humà al nostre satèl·lit.
''Explica'm una selva'', espectacle de contes i cançons a càrrec d’en Moi Aznar.
Conferència a càrrec de: Sr. Jose Santaella, Enginyer tècnic agrícola i Guarda forestal. Tècnic de Territori del Parc Natural de Sant Llorenç i l’Obac. Sr. Albert Peris, Biòleg i Guarda Forestal del Parc Natural de Sant Llorenç i l’Obac. Doctor en veterinària.
S'estan mostrant 1.963 - 1.980 de 10.000 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat