- Passejades guiades
- Visites guiades
- Itineraris guiats

Una ruta plena de sorpreses sota la lluna plena que ens permetrà conèixer el Parc d'Olèrdola.
Olèrdola
- Olèrdola
S'estan mostrant 9.829 - 9.846 de 10.000 resultats.

Una ruta plena de sorpreses sota la lluna plena que ens permetrà conèixer el Parc d'Olèrdola.

Taller de ceràmica a l'entorn rústic de la Casanova de Sant Miquel. Activitat de matí amb esmorzar

Itinerari per la ruta que recorre Vallcàrquera descobrint la gran diversitat d'arbres d'aquesta vall montsenyenca. ...


Passejada al voltant del Centre d'informació conduïda per un guia del parc amb l'eix temàtic: Què amaguen els fons de vall? Passegem relaxadament per fugir de la calor.

Exposició a la Cabanya del Castell
Innauguració Dissabte 4, a les 12 h


Desde el Palau Novella, ens endinsarem a l'interior del Parc del Garraf bordejant els turons, en una agradable caminada, arribar al Centre d'interpretació de les arts de Vallgrassa .

Visita guiada i teatralitzada. I mercat medieval, tallers, justes de cavalls, teatre, concerts, exibicions, gimcana...

Sortida vinculada a la Nit Europea dels Ratpenats que inclou contes i tallers per a tota la família, una xerrada i una passejada nocturna amb l'objectiu de localitzar ratpenats.

Xerrada-visita a l'apiari de Can Parcala, a càrrec de Txema Magro,
Exposició de fotografies de diverses varietats d'orquídies silvestres del Montseny de Joaquím Reberté i Montse Guillamón

Consulteu tota la informació a http://parcs.diba.cat/web/litoral/concurs-fotos

Aquest estiu implica't al Parc
NATURA Compromís Diversió AMISTAT DESCOBERTA ACCIÓ

Itinerari on els alzinars de la muntanya encara ens mostren restes de la construcció de places carboneres. L'alzina Bonica es va salvar de la destral i constitueix un ...

La distància dels itineraris varia entre 8 i 11 km, les sortides tenen una durada de 3 a 4 hores i estan guiades per Jordi Torruel.

Passejada guiada per descobrir la vall de l'Avencó; la geologia, l'ocupació humana i el bosc de ribera.
La ruta de l'Aeròdrom Vilatorta està formada per les restes de l'antic camp d'aviació, amb un total de 13 refugis, un hangar i un polvorí.
S'estan mostrant 9.829 - 9.846 de 10.000 resultats.
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat