- Cursos i tallers
- Educació ambiental
Passeig de les Lletres, 1.
Terrassa
- Sant Llorenç-Obac
S'estan mostrant 13 - 24 de 38 resultats.
Ens endinsarem per petits corriols entre els alzinars, passejarem a l’ombra dels arbres de ribera i resoldrem un misteri intrigant...
Experiència divertida per gaudir de les històries i llegendes lligades a l’aigua i a les fonts que hi ha a Viladrau i el Montseny, Parc Natural i Reserva de la Biosfera.
Passejada guiada per aquesta antiga masia boscana. Podreu descobrir com ha anat transformant-se amb el pas del temps i saludar el senyor Coll.
Passejada guiada per conèixer l'església actual de Sant Cebrià, així com el jaciment on es creu que hi havia hagut l'església Vella.
El senglar és el mamífer més gran que podem trobar a Collserola. Voleu conèixer els seus hàbits i la problemàtica que genera la seva presència? Veniu a descobrir-ho!
Aprendrem a fer un dentífric i a conèixer quines plantes del Parc Natural ens poden servir per tenir unes dents netes.
- PLACES EXHAURIDES - La vall, un indret força desconegut encara, s’estructura al voltant de la riera del mateix nom que recull les aigües del vessant marítim de la Conreria.
Després de les fotos clàssiques de la sortida, iniciarem la pujada fins Sant Segimon, on recollirem el pessebre entronitzat el Nadal passat.
Partint del Mural del Bosc del Museu Etnològic del Montseny, farem una bonica passejada pels voltants d’Arbúcies per gaudir dels paisatges i boscos hivernals.
S'estan mostrant 13 - 24 de 38 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat