- Diversos

Contes farcits de cançons, màgia, enginy i imaginació. Històries que volen transmetre l'alegria de viure. Escampem pols de lluna i pintem de colors les emocions.
Cànoves i Samalús
- Montseny
S'estan mostrant 37 - 54 de 69 resultats.

Contes farcits de cançons, màgia, enginy i imaginació. Històries que volen transmetre l'alegria de viure. Escampem pols de lluna i pintem de colors les emocions.

Passejarem entre vinyes antigues mentre descobrim el vincle entre el cultiu del raïm i la identitat agrícola del Garraf.


Ens acomiadarem de Venus i donarem la benvinguda a Saturn. Una ocasió idònia per conèixer el cel i els astres que pots veure aquesta mateixa nit i les següents.

La Guisla va néixer a Olèrdola l’any 1003. La seva picardia us ensenyarà els secrets antics de les plantes remeieres. Al final de l'activitat farem una manualitat que ens endurem de record.

La riera és un dels elements naturals més característics del poble de Rellinars. En descobrirem la formació, els trams que van des de la serra de l’Obac fins al riu Llobregat.

Experiència divertida per gaudir de les històries i llegendes lligades a l’aigua i a les fonts que hi ha a Viladrau i el Montseny, Parc Natural i Reserva de la Biosfera.

Passejada en què descobrirem paisatges, construccions històriques i elements naturals, i també compartirem els records d’algú que els ha vist canviar durant els darrers cinquanta anys.

Aquest programa ens convida a un viatge sonor en el qual el violoncel, a través de diverses èpoques i estils, revela la riquesa de la seva expressió.

Volta planera amb interessants vestigis de construccions de pedra seca i visita a les restes del castell de Rocafort.

''De la terra al color'' de Gemma Jané Tarragó una exposició de pintura i instal·lació a la Sala II i l'Espai Escala i Pati de La Pahissa del Marquet -Arts-Lletres-Natura-. Aquesta exposició forma part del cicle ''Art i territori''.

''3Dé'' de Roger Vilà. Una exposició de pintura, gravat i escultura que es mostra a la Sala I de La Pahissa del Marquet -Arts-Lletres-Natura-.

Sortida científica d’albirament de fauna marina en veler per les costes del Garraf amb l’equip d’experts de l’Associació Cetàcea. Podrem veure com estudien les aus marines, els diferents cetacis i el medi marí.

Contes farcits de cançons, màgia, enginy i imaginació. Històries que volen transmetre l'alegria de viure. Escampem pols de lluna i pintem de colors les emocions.

Envoltats per la natura, gaudirem del cel nocturn, i en un diàleg constant entre l’art i el cel, descobrirem els secrets de la tècnica per pintar amb vi, amb un tast de vi.

Concert d'havaneres a càrrec de Cala Fredosa, conjunt amb una llarga experiència en la cançó marinera: havaneres, valsets, taverna, amb un ampli repertori.

Concert de Dos x Quatre, una agrupació coral a cappella, amb repertori molt variat de música antiga, gospel, swing i folklore popular.

-ACTIVITAT ANUL·LADA -
Els Bufanúvols conviden el públic a deixar-se portar per l’alegria de les diferents melodies i els dansaires segueixen les coreografies senzilles i vistoses guiades per la mestra balladora del grup.
S'estan mostrant 37 - 54 de 69 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat