- Concerts

Concert de la Coral Briançó: ''Els primers 40 anys de la Coral Briançó'' en la Festivitat de Sant Martí a l'església de Sant Martí de Montnegre.
Sant Celoni
- Montnegre-Corredor
S'estan mostrant 55 - 72 de 137 resultats.

Concert de la Coral Briançó: ''Els primers 40 anys de la Coral Briançó'' en la Festivitat de Sant Martí a l'església de Sant Martí de Montnegre.

Ens endinsarem en el fascinant món dels bolets per les pinedes i alzinars d'Aiguafreda i aprendrem a identificar-ne les espècies més importants.

Circuit al voltant del Punt d'acollida per practicar les habilitats en la conducció de la bicicleta BTT tradicional, elèctrica o infantil.

Taller de descoberta de les característiques del tritó de Montseny a través de la realització d'un tritó de guix.

Passejada guiada per aquesta antiga masia boscana. Podreu descobrir com ha anat transformant-se amb el pas del temps i saludar el senyor Coll.

En aquest itinerari sensorial, descobrirem els diferents sentits: tacte, olfacte, gust, oïda i vista. A través de diferents jocs i d’elements de la natura, posarem a prova els nostres sentits.

Sortida de camp en què aprendrem els aspectes més importants que ha de conèixer un bon boletaire, acompanyats per Jordi Baucells, biòleg i naturalista.

Presentem un tastet d’ornitologia amb dues sortides pràctiques i una sessió teòrica, ideal per descobrir el món de l’observació d’ocells.
Espectacle de contes i cançons, a càrrec de Fefe i Cia, que ens convidarà a obrir la seva maleta i participar de les històries i cançons que hi descobrirem. En el marc del programa cultural Viu el parc!


Tradicional mostra de la diversitat de bolets del Maresme, que enguany incorpora novetats en el format i el programa d'activitats: ens adaptem a l'actual context de canvi climàtic i pèrdua de biodiversitat.
''Jully papallona'', conte-taller a càrrec de Laura Asensio. Farem arbres petits 3D amb una casa dalt de l'arbre, escala, corda, fulles, etc.
Concert de Dos x Quatre, una agrupació coral a cappella, amb repertori molt variat de música antiga, gospel, swing i folklore popular.

Després d’anys d’abandonament, i gràcies a l’empenta de les noves generacions, el conreu de la vinya recupera a poc a poc part dels seus antics dominis, que foren testimoni d’antigues batalles en diferents èpoques.

Gaudirem d'un matí per aprendre i experimentar sobre aquesta ciència en general i els terratrèmols en particular.
Sessió de planetari que ens aproparà a Júpiter, ben visible al cel fins a la primavera, ja que serà l’astre dominant del cel nocturn de la tardor i l’hivern.

Circuit al voltant del Punt d'acollida per practicar les habilitats en la conducció de la bicicleta BTT tradicional, elèctrica o infantil.
S'estan mostrant 55 - 72 de 137 resultats.
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat