- Educació ambiental

Veniu a Can Coll a contemplar els ocells més comuns de Collserola. Préstec gratuït de prismàtics.
Cerdanyola
- Collserola
S'estan mostrant 55 - 62 de 62 resultats.

Veniu a Can Coll a contemplar els ocells més comuns de Collserola. Préstec gratuït de prismàtics.
Dues exposicions, un Videoart i una Obra del trimestre

"Plurivisions", pintures i poemes. Exposició de pintures de les sèries Abstracció lírica, Plurivisions i Haikús visuals, i interpretacions contemporànies.

L’exposició recull les làmines d’Albert Planas i el propi Julià Guillamon, que formen part de les pàgines centrals del llibre, concebudes a manera de guia de camp.

A l'exposició, la Júlia, una jove espeleòloga, ens descobreix els secrets d’aquests espais naturals i ens ensenya què hem de fer per protegir-los i respectar-los.

Visita guiada al jaciment arqueològic de la cova Simanya des del coll d'Eres.
Dirigida a un públic familiar, la visita guiada a l'exposició "Tu investigues!" t'apropa a la ciència i desperta la curiositat per investigar i explorar la natura com si fos un tresor.

Visita a la capella de Santa Cecília on podrem contemplar les pintures romàniques que s’hi conserven i els elements arquitectònics contemporanis de les pintures.
S'estan mostrant 55 - 62 de 62 resultats.
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat