- Astronomia
- Visites guiades
Camí d'Olivella a Plana Novella km 3,5 (davant de l'Escola de Natura de Can Grau).
Olivella
- Garraf
S'estan mostrant 1 - 12 de 81 resultats.
Taller d'iniciació a la fotografia de la natura amb mòbil o càmera. Adreçat a joves, adults i famílies.
Visita guiada pel castell de Vacarisses, el qual data d'entre els segles XII i XIII. Hi trobarem molts elements que ens recorden el seu ús passat de masia de nobles i producció vinícola.
Xerrada/taller sobre abelles, vespes i altres himenòpters... i construcció d'un hotel d'insectes a càrrec de Txema Magro, referent d’apicultura i Projecte Can Parcala.
Sortida al mas El Clot de la Mora, al Pla de la Calma, per explorar la tècnica de l'estampat amb "petjades de bosc" amb flors i fulles del nostre entorn i del jardí tintori.
"Totes les ones de la mar. Gemma Humet canta els clàssics". Espectacle musical i poètic per celebrar els 20 anys d'Espais Escrits.
Presentarem el llibre "Cant de riera" i anirem plegats fins al Mogent. A càrrec de Carme Clopés, biòloga, guia i educadora ambiental al Parc Natural del Montseny.
Impressionant passejada gaudint de les fagedes del Montseny en aquesta època on a poc a poc va despertant la vida.
S'estan mostrant 1 - 12 de 81 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat