- Educació ambiental
- Expos. temporals
Mostra que permet descobrir els secrets del paisatge, vegetació, fauna, història i patrimoni d'aquest espai natural protegit.
Carrer Prat de la Riba, 171
08921 Santa Coloma de Gramenent
- Marina
S'estan mostrant 55 - 70 de 70 resultats.
Mostra que permet descobrir els secrets del paisatge, vegetació, fauna, història i patrimoni d'aquest espai natural protegit.
Ens endinsarem per petits corriols entre els alzinars, passejarem a l’ombra dels arbres de ribera i resoldrem un misteri intrigant...
Gaudirem de les històries i llegendes lligades a l’aigua i a les fonts que hi ha a Viladrau i el Montseny, i a més, farem un tastet de diferents aigües.
Visita guiada que ens transportarà al llarg de 4.000 anys d'ocupació d'un conjunt monumental singular.
Recorregut a peu per diversos paratges de Granera per conèixer plantes silvestres i els seus usos medicinals i gastronòmics.
Ferran Palau torna amb un nou món amb Plora aquí, un àlbum que promet transportar-nos a un univers carregat de criatures fantàstiques i paisatges naturals.
Us presentem la nostra eficaç brigada de prevenció d'incendis, les Pottokes, i alhora gaudiu de la posta de sol! Coneixereu de prop els cavalls lliures, una experiència enriquidora i única.
El turó de la Magarola tornarà a ser escenari de la migració d’ocells rapinyaires en el seu camí cap a terres africanes, on van a passar l’hivern.
Exposició del XXX Concurs de fotografia dels parcs del Garraf, d'Olèrdola i del Foix, en el marc del programa cultural Viu el parc.
Ja es pot visitar l'exposició itinerant de l'Espai Natural a la Biblioteca Pilarín Bayés de Vic.
La mostra permet descobrir els secrets del paisatge, vegetació, fauna, història i patrimoni d'aquest espai natural protegit.
La bellesa singular d'aquests parcs convida els amants de la fotografia a sortir amb els estris a punt per captar els matisos dels paisatges, les llums i els contrastos.
Versió catalana de l’exposició impulsada per la Societat Internacional de Planetaris (IPS) amb motiu del centenari de l’obertura del primer planetari al Deutsches Museum de Múnic.
Visita guiada amb un especialista en què descobrirem les diferents espècies d’aus i mamífers que habiten a la desembocadura del riu Foix.
L'exposició mostra la diversitat i importància ecològica dels coralls actuals alhora que permet conèixer la seva evolució en els temps.
S'estan mostrant 55 - 70 de 70 resultats.
Aquest lloc web utilitza galetes
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat