- Passejades guiades
- Educació ambiental

Ruta en què observarem diferents espècies de fòssils que anirem trobant pel camí i n’explicarem les característiques i la formació.
L’Arboç
- Foix
S'estan mostrant 55 - 72 de 133 resultats.

Ruta en què observarem diferents espècies de fòssils que anirem trobant pel camí i n’explicarem les característiques i la formació.

Passejada de baixa dificultat per descobrir i gaudir d’un dels moments més màgics al Montseny ple de colors, olors i vivències de tardor.

El bandoler Capablanca i l’Ermesinda ens faran explorar els sentits a partir d’elements de l’indret. Una proposta d'integració amb l'entorn tot treballant les sensacions.

Circuit al voltant del Punt d'acollida de Fogars de Montclús per practicar les habilitats en la conducció de la bicicleta BTT tradicional, elèctrica o infantil.

La fosca de la lluna nova permetrà endinsar-nos en la descoberta de mons llunyans, en el temps i l’espai.

Descobrim el liró gris, un peculiar mamífer que habita als nostres boscos però que encara és molt desconegut.

Damunt l'escenari, un munt de capses tancades amaguen, cadascuna d'elles, un element que desencadena una història. Sessió de contes infantils a càrrec de La Berta del poblet.

Una agradable passejada guiada per conèixer les deus que nodreixen d’aigua al pantà i la riquesa de patrimoni natural i construït d’aquest espai carregat d’història.


Espai de coneixença i trobada entre dones productores, un lloc on poder crear xarxa i tenir la oportunitat d'expressar coneixements, inquietuds i necessitats.


Projecte Astrolabi és una banda de psicodèlia instrumental inspirada en el cosmos. La seva música és una oda als misteris del cosmos i de la realitat on vivim.

Veniu a gaudir de la Matinal! Trobareu diverses activitats que us aproparan al coneixement del Parc de manera lúdica i festiva: tallers, ludoteca i un espectacle d'animació musical.

Veniu a gaudir d'una matinal tardoral a Viladrau per descobrir un dels moments més màgics al Montseny ple de colors, olors i vivències de tardor.

Veniu a la Pleta a celebrar del Dia Internacional dels Ocells! Hi trobareu diferents tallers gratuïts per a tots els públics.

Diverses proves i jocs amagats us faran descobrir quines plantes, ocells i altres animals viuen al voltant del pantà i el Parc del Foix. Orienteu bé el mapa i les trobareu!

Ens endinsarem per petits corriols entre els alzinars, passejarem a l’ombra dels arbres de ribera i resoldrem un misteri intrigant.
S'estan mostrant 55 - 72 de 133 resultats.
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat