- Conferències
Activitat per a celebrar l'efemèride ambiental del Dia Internacional d'Observació de la Lluna (14 de setembre), en què coneixerem les noves missions tripulades ARTEMIS.
Hort de la Rectoria, s/n
Alella
- Litoral
S'estan mostrant 73 - 88 de 88 resultats.
Activitat per a celebrar l'efemèride ambiental del Dia Internacional d'Observació de la Lluna (14 de setembre), en què coneixerem les noves missions tripulades ARTEMIS.
Si us trobeu a l'Alguer, us convidem a gaudir del recital poètic a càrrec d'Eduard Carmona i Gemma Casamajó, al Parco degli Ulivi.
Els boscos i els paisatges són com un llibre que la natura ens mostra. Només cal aprendre a llegir-los. Històries escrites en el territori que ens faran entendre la relació entre l’home i la natura.
Anirem fins a la coma del Coll, des d’on gaudirem d’unes bones vistes. Durant la ruta, descobrirem els contrastos de vegetació entre la solana i l’obaga.
Recorregut a peu per diversos paratges de Granera durant el qual coneixerem plantes silvestres i els seus usos medicinals i gastronòmics.
Sortida en embarcació a motor per costejar la Costa del Garraf i conèixer els penyasegats del nostre litoral des del mar. Cinc persones com a màxim per sortida.
Nascuda a Roses, la cantautora Rusó Sala desfila entre cançons de collita pròpia i melodies tradicionals.
Al mirador de la Magarola trobareu ornitòlegs que us ajudaran a identificar àguiles, falcons, arpelles...
Us presentem la nostra eficaç brigada de prevenció d'incendis, les Pottokes, i veniu a gaudir de la posta de sol!
Ens afegirem al grup Pedra Seca Granera per veure com reconstrueixen barraques de vinya fetes amb la tècnica de pedra seca.
Us proposem endinsar-vos als boscos de Viladrau al Montseny per tal de descobrir qui eren veritablement les bruixes i quines són les propietats reals de les plantes remeieres…
Ens endinsarem per petits corriols entre els alzinars, passejarem a l’ombra dels arbres de ribera i resoldrem un misteri intrigant...
Seguiment de la migració al mirador de Canòpolis. Activitat oberta al públic per acompanyar els guardes a realitzar el cens, tots els dies, de l'1 de setembre al 15 d'octubre.
Durant el mes d'agost el butlletí Gaudim als Parcs fa vacances. Pots seguir-nos al web, on trobaràs totes les activitats que pots fer als parcs. Tornem el 3 de setembre! I que gaudiu molt de les vacances!
La visita consisteix en una passejada per l'entorn de la desembocadura i part dels marges del riu Foix, on buscarem i explicarem les diferents espècies d’aus i mamífers que hi habiten.
16a edició del Concurs fotogràfic del Parc de la Serralada Litoral amb un tema únic: capturant el canvi climàtic. Termini de presentació fins al 13 de setembre!
S'estan mostrant 73 - 88 de 88 resultats.
Aquest lloc web utilitza galetes
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat