- Itineraris guiats
- Visites guiades

Breu passejada i visita de l'interior de l'ermita de Santa Cecília on s'hi poden contemplar les pintures romàniques (s. XII) que encara es conserven.
Granera
- Sant Llorenç-Obac
S'estan mostrant 91 - 108 de 119 resultats.

Breu passejada i visita de l'interior de l'ermita de Santa Cecília on s'hi poden contemplar les pintures romàniques (s. XII) que encara es conserven.

Vine a participar de NaturalMent, un taller de mandales amb llavors i elements naturals, a La Pérgola de Montesquiu.

Repertori de danses i cançons tradicionals celtes. La sonoritat de Celtic Groove ens apropa a aquest repertori amb una mirada fresca i renovada. Veniu a gaudir-ne!

Tot un matí per gaudir i aprendre amb els ocells com a protagonistes. Tallers, passejades, jocs, i molt més per celebrar el Dia Mundial dels Ocells.

El Montagut i el turó d’en Serra permeten àmplies vistes de la plana litoral i del delta de la Tordera. Per aquesta posició privilegiada al s. XIX s’hi construí una torre del telègraf òptic militar. Coneixerem l’entorn i n’explicarem la història.

Amb motiu dels “30 anys del seguiment de la migració al Garraf“ es farà una observació des d’un mirador a prop de la Pleta i una xerrada per poder veure i conèixer aquest fantàstic espectacle.

Ens endinsarem per petits corriols entre els alzinars, esbrinarem per què és una de les valls més interessants des del punt de vista geològic, descobrirem la història de l’ocupació humana, passejarem a l’ombra dels arbres de ribera i resoldrem un misteri intrigant...

Un espectacle itinerant pel castell a la recerca dels esperits, ànimes, aparicions que hi perviuen i dels malvats, perversos i bastards que hi han viscut. Un espectacle que pot fer por... i és millor veure acompanyat!

Una jornada lúdica i festiva, amb música en viu i espectacles familiars, que tenen per l'objectiu la presentació de les dotze experiències seleccionades per descobrir els Parcs del Garraf, Olèrdola i el Foix. Us hi esperem!

Conèixer la història i la natura que ens envolta és important per entendre com és el lloc on vivim ara. En aquest itinerari podrem aprendre molt sobre aquestes dues coses. Itinerari guiat en llengua de signes en català.

Ruta inclusiva que es realitza al llarg de l'itinerari adaptat de la Casa Nova de l'Obac fins l'Obac vell, al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, i en el qual intervenen dos actors i un educador ambiental.
Sortida ornitològica guiada, anellament d’ocells, tallers, espectacles, jocs, xerrades i concurs d’identificació d’ocells, als jardins del castell de Montesquiu. No us ho perdeu!

Mostra filatèlica del Cercle Filatèlic i Numismàtic de Ripoll i exposició de pintura a l'oli de Concepció Boixés i Coma amb la natura com a tema principal.

De la mà de la bruixa de la Pinta d'or, descobrirem els secrets del Parc, el seu paisatge, la vegetació i la fauna, i ens ensenyaran què hem de fer per protegir-lo i respectar-lo. No us la perdeu!

Visitarem el castell de Montclús enfilant-nos pel turó del mateix nom i entendrem el perquè de la seva situació privilegiada. Les pedres ens parlaran d’història i de llegendes. Patrimoni, paisatge i història.
Per celebrar el Dia d'Observació de la Lluna, et proposem pujar a La Mata per mirar la Lluna i el planeta Saturn amb els telescopis de l'Agrupació Astronòmica Sabadell.

És temps de tardor i alguns ocells fan la seva migració a terres més càlides. D’altres passaran l’hivern als boscos de Collserola. Et convidem a descobrir-los tot celebrant el Dia Mundial dels Ocells.
S'estan mostrant 91 - 108 de 119 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat