- Expos. permanents

El 18 de maig tenim una gran cita: celebrem el Dia Internacional dels Museus! enguany amb el lema Museus unint un món dividit.
Carrer Major, 6
Arbucies
- Montseny
S'estan mostrant 127 - 144 de 167 resultats.

El 18 de maig tenim una gran cita: celebrem el Dia Internacional dels Museus! enguany amb el lema Museus unint un món dividit.

De la mà de personatges singulars, els participants faran un viatge a través dels sentits, les sensacions i les emocions al llarg del recorregut adaptat de la font del Frare.

A través de divulgació accessible, pràctiques i reflexió compartida, explorarem recursos senzills i aplicables per integrar el contacte amb l'entorn natural a la vida quotidiana.

Recorregut a peu per diversos paratges de Granera per conèixer plantes silvestres i els seus usos medicinals i gastronòmics. Cal inscripció prèvia per whatsapp.

El Montagut i el turó d’en Serra són dos petits turons costaners que permeten àmplies vistes de la plana litoral i del delta de la Tordera. Coneixerem l’entorn i n’explicarem la història.

Posa’t les botes de muntanya per seguir una ruta en què comentarem un munt d'històries d’ibers i romans, de tombes medievals i molt més...

Anirem fins a les restes del castell de Boixader, des d’on tindrem una bona panoràmica del Bisaura, i de tornada passarem per Rocafiguera.


Aquest itinerari és una oportunitat per connectar amb un patrimoni poc visible però molt valuós, que ens parla del passat rural i de la transformació del paisatge.

Aquest curs d’un dia està pensat per iniciar-se en el reconeixement de cants i reclams dels ocells més comuns de Catalunya, i no cal tenir coneixements previs sobre ornitologia.

Passejada tranquil·la per senders plens d’històries i llegendes. Corriols de cultura i natura sorprenents: arbres monumentals, ermites encantadores, històries màgiques de pastors...
Veniu a gaudir de la Matinal! Hi trobareu tallers, jocs i d'altres activitats que us aproparan al coneixement del parc de manera lúdica i engrescadora.

Descobrirem la gran diversitat d’arbres que atresora Vallcàrquera i aprendrem a identificar les espècies més comunes de la muntanya mediterrània.

"Lleona", concert-recital a càrrec de Blanca Lamar, Maria Callís i Cristian Pallejà. En el marc del cicle Música a la Gespa, als jardins del castell.

Aquesta és una passejada amb molta màgia i molts insectes! Acompanyats de la Fadrineta de Sau, ens farem petits, petits i passejarem pels entorns de Tavèrnoles.

Exposició itinerant del Parc del Montnegre i el Corredor a Can Ramis, Sant Celoni.

Sortida científica d’albirament de fauna marina en veler per les costes del Garraf amb l’equip d’experts de l’Associació Cetàcea.

Acompanyem l’Iu en aquest conte. A cada font ens explicarà una aventura i ens demanarà la nostra ajuda.
S'estan mostrant 127 - 144 de 167 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat