Una proposta d'integració amb l'entorn tot treballant les sensacions i desenvolupant els cinc sentits, amb la intervenció de dos actors i un educador ambiental.
12/04/2025
12 h
Casa Nova de l'Obac B122 Ctra. de Terrassa a Rellinars, Km 10 Terrassa
De la mà d’en Tomàs Molina coneixerem com els canvis climàtics afectaran el temps en la propera dècada. Parlarem de com ens podem preparar per afrontar els reptes del futur i actuar per un planeta més sostenible.
08/04/2025
18 h
Biblioteca Central de Terrassa Passeig de les Lletres, 1 Terrassa
Una exposició permanent interactiva i multimèdia ubicada al Centre Cultural Casa Nova de l'Obac. A través de l'anàlisi del paisatge del parc natural, l'exposició pretén donar les claus per a una interpretació global de l'evolució del paisatge mediterrani al llarg de la història.
Del 01/01/2025 fins al 31/12/2025
Veieu descripció detallada
Centre Cultural Casanova de l'Obac Crta. de Terrassa a Rellinars, km 9,8 Terrassa
L'exposició mostra el paper important que van tenir les tines, unes formacions arquitectòniques amb tradició cultural a la mediterrània, les arrels de la qual ja es troben al neolític.
Del 01/01/2025 fins al 31/12/2025
obert dissabtes, diumenges i festius de 10 a 14 h. Visites concertades. Tancat el gener i l'agost.
Casal de Rocafort - Centre d'Informació de Rocafort Plaça Gran, s/n El Pont de Vilomara i Rocafort
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat