- Passejades guiades
- Rutes, travesses i marxes
- Visites guiades
- Itineraris guiats
- Act. de tot l'any

Visita guiada a la Seu d'Ègara cada tercer dissabte de mes a les 11 h
Plaça del Rector Homs, s/n
08222 Terrassa
- Sant Llorenç-Obac
S'estan mostrant 1 - 10 de 15 resultats.

Visita guiada a la Seu d'Ègara cada tercer dissabte de mes a les 11 h

Només poden fer reserves residents dels mateix municipi - Anirem fins l’Avenc de l’Esquerrà, el més profund del Parc del Garraf i de camí coneixerem les principals característiques d’aquest massís, així com els rasclers i els fòssils que amaga.

Caminada per l’antic camí que unia Montseny amb Montseny d’Amunt. Reviurem com era la vida abans de l’arribada de l’electricitat, de les carreteres, quan no hi havia telèfon ni cotxes… Quan s’anava a peu a tot arreu i quan les esglésies eren el lloc de reunió de la gent.

Voleu introduir els nens en la màgia del tió? El cercarem en un recorregut pel bosc, durant el qual en coneixerem l’origen, en seguirem els rastres, veurem què mengen i les pistes que deixen. Els nens faran un petit tionet per endur-se.

Els boscos de les nostres contrades han estat mantes vegades intervinguts: carboneig, llenya, roturacions
i espècies foranes n’han transformat l’aspecte. Costa trobar rodals madurs, i els que hi ha són petits i purament testimonials. El projecte LIFE Biorgest pretén posar en pràctica actuacions per accelerar la maduresa d’alguns boscos amb l’objectiu de millorar-ne la biodiversitat i la seva resiliència envers el canvi climàtic. Amb aquesta passejada coneixerem el projecte acompanyats per alguns dels seus responsables del Centre de Recerca Ecològica Aplicacions Forestals (CREAF).

Ruta inclusiva al llarg de l'itinerari adaptat de la Casa Nova de l'Obac i en el qual intervenen dos actors i un educador ambiental.

Voleu introduir els nens en la màgia del tió? El cercarem en un recorregut pel bosc, durant el qual en coneixerem l’origen, en seguirem els rastres, veurem què mengen i les pistes que deixen. Els nens faran un petit tionet per endur-se.
Les fonts i les surgències d’aigua són nombroses a Vacarisses. Amb aquest itinerari descobrirem quines són les més importants i en coneixerem la seva formació, així com
els aprofitaments que n’hem fet al llarg del temps: molins fariners, pous, safareigs, etc.

Descobrirem la gran diversitat d’arbres que atresora Vallcàrquera i aprendrem a identificar les espècies més comunes de la muntanya mediterrània.

Una passejada hivernal per camins i corriols, des de Viladrau fins a Espinelves, que ens permetrà gaudir d’una de les fires prenadalenques, d’una manera diferent i relaxada, tot evitant cues i estrès.
S'estan mostrant 1 - 10 de 15 resultats.
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat