Equipaments

Navegació

Montseny

Centre d'Informació de la Rectoria del Brull

Situat a la solana de l'antiga rectoria del Brull, és un equipament rehabilitat per la Diputació de Barcelona arran d'un conveni signat el 1993 entre aquesta corporació, el Bisbat de Vic i l'Ajuntament del Brull, destinat a donar informació dels equipaments, serveis i rutes de descoberta del municipi i del massís en general. A la planta baixa s'ha habilitat una sala de reunions. S'hi poden adquirir publicacions i productes alimentaris fets artesanalment. El centre d'informació està gestionat per concessió administrativa.

Informació del parc, exposicions i activitats de caràcter cultural i relacionades amb el medi ambient i l'equipament, venda de publicacions i de productes artesanals i alimentaris.

Exposició permanent: Fortificació ibèrica de Montgrós

Serveis de l’equipament

• Venda de publicacions  Venda de publicacions
  • Exposició permanent  Exposició permanent
  • Informació personalitzada  Informació personalitzada
  • Itinerari senyalitzat  Itinerari senyalitzat
  • Ruïnes / Jaciments arqueològics  Ruïnes / Jaciments arqueològics
  • Venda de productes  Venda de productes

Horari : Dissabtes, diumenges i festius de 9h a 14h.
Adreça postal:
Rectoria del Brull