Montseny

Punt d'Informació a l'Espai Montseny

Situat dins de l'equipament de l'Espai Montseny, està gestionat en conveni entre les Diputacions de Barcelona i de Girona i l'Ajuntament de Viladrau. S'hi ofereix informació del parc i del municipi de Viladrau amb la finalitat d'afavorir la interpretació i la dinamització del territori tant per als seus habitants com per als seus visitants. El visitant pot cercar informació a la web del Parc Natural a través del punt de consulta disposat a tal efecte a la Sala de la segona planta dedicada a Viladrau i el Parc Natural.

Tanmateix l'Espai Montseny ofereix la possibilitat d'endinsar-se als boscos mítics per descobrir llegendes de bandolers, dones d'aigua i bruixes a través de recursos museogràfics avançats. Es pot veure l'audiovisual El Montseny mític, bandolers i dones d'aigua.

Horari : Hivern (de l'1 d'octubre al 31 de maig), de dimarts a divendres, de 10 a 14 h; caps de setmana, festius i ponts, de 10 a 14 h i de 16 a 18 h. Estiu (de l'1 juny al 30 de setembre), de dimarts a diumenge, de 10 a 14 h i de 16 a 19 h. Tancat: tots els dilluns de l'any (excepte festius i ponts) i el 25 i 26 de desembre
Adreça postal:
Migdia, 1