Equipaments

Navegació

Litoral

Aparcament de la Plana del Mestre

Capacitat: 33 places + 1 plaça per a minusvàlids.

La Plana del Mestre és un bon punt de partida per a visitar l’entorn de Sant Mateu, la font de Sant Mateu o el turó de Baldiri, ben al cor del Parc de la Serralada Litoral. Des de l’aparcament podreu iniciar un ventall d’itineraris de curta durada que són molt recomanables per al públic familiar i estan adaptats per a persones amb discapacitats motrius i visuals. És també punt de pas dels itineraris SL-C 112 Ruta de l’esquirol, el GR92 o el Meridià Verd.

Adreça postal:
Camí de la Cornisa