Equipaments

Navegació

Litoral

Aparcament del camp municipal d’esports - Argentona (aparcament muncipal)

Capacitat: 50 places (2 palces minusvàlis)

Aparcament molt complicat on comença la ruta: tot són zones blaves a la majoria de les quals només s´hi pot aparcar un temps molt limitat. Així doncs ol millor és l´aparcament del camp municipal d´esports, a 650 m de l´inici de la ruta. ( Distància que es fa en un agradable passeig de 15 minuts pel casc urbà d´Argentona)

Itinerari: A Burriac des d´Argentona

Adreça postal: