Equipaments

Navegació

Marina

Centre de Documentació del Parc de la Serralada de Marina

El Centre de Documentació, situat a la Biblioteca Municipal Elisenda de Montcada, ofereix des del setembre de 2011 un servei bibliogràfic i documental adreçat a la recerca científica, planejament i gestió que es realitza en l'àmbit del Parc de la Serralada de Marina. L'objectiu del centre és centralitzar tota la documentació que existeix en relació al parc i la que es generi sobre temes culturals, patrimonials, científics i de gestió i poder atendre, així, la creixent demanda per part d'estudiosos, investigadors, entitats i centres educatius referits a l'espai natural. El centre de documentació també dóna suport a estudis i investigacions que duu a terme l'òrgan gestor del parc; promou programes de divulgació i informació sobre l'espai natural; i ofereix informació sobre diferents recursos, com itineraris, programes pedagògics i culturals, publicacions, etc.

La seva base de dades bibliogràfiques es pot consultar per Internet [catàleg col·lectiu]

Vegeu aquí les mesures d'accés i seguretat a la biblioteca.

Horari :
Del 21/09 al 15/06 (horari d'hivern)
Tardes: de dilluns a divendres de 15 a 20.30 h
Matins: dijous de 9.30 a 13.30 h i dissabte de 10 a 14 h
Del 16/06 al 15/09 (horari d'estiu)
Tardes: de dilluns a divendres de 15 a 20.30 h
Adreça postal:
Carrer Tarragona, 32
Biblioteca Municipal Elisenda de Montcada
08110 Montcada i Reixac
A/e: p.smarina.cd@diba.cat
Web: https://biblioteques.montcada.cat/centre-de-documentacio-serralada-de-la-marina/