Equipaments

Navegació

Montnegre-Corredor

Centre de Documentació del Parc del Montnegre i el Corredor. Mataró

L’any 1997 es va crear el Centre de Documentació (CD) del Parc del Montnegre i el Corredor a Mataró, en conveni amb la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de la localitat.  Des del mes de novembre de 2013, el CD s’ubica a Can Boet – Centre de patrimoni arqueològic i natural, un equipament municipal dedicat a la documentació, la recerca i la difusió del patrimoni cultural de Mataró, en els àmbits de l’arqueologia i de les ciències naturals.

La biblioteca de patrimoni natural de Can Boet conté prop de 3.500 documents sobre ciències naturals, el medi natural del Maresme i, específicament, el Parc del Montnegre i el Corredor. Predominen les següents tipologies de documents: llibres, estudis, informes tècnics i publicacions periòdiques. No hi ha servei de préstec, però s’atenen tot tipus de consultes i es proporcionen publicacions pròpies als investigadors.

[catàleg col·lectiu]

Serveis de l’equipament

• Activitats pedagògiques i d’educació ambiental  Activitats pedagògiques i d’educació ambiental
  • Audiovisual  Audiovisual