Montnegre-Corredor

Punt d'Informació a l'Oficina de Turisme de Sant Celoni

El punt d'informació està ubicat a l'antic edifici de l'Hospital Vell, a l'Oficina de Turisme de Sant Celoni. Des de la seva inauguració, gràcies a un conveni entre la Diputació de Barcelona i l'Ajuntament de Sant Celoni, és punt de referència per als visitants del municipi i del Baix Montseny, que s'adrecen demanant informació sobre els valors i atractius d'aquesta zona: gastronomia, natura, patrimoni arquitectònic, etc.

El punt d'informació permet disposar de major informació i materials de difusió sobre els parcs que envolten el municipi i de la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona, així com programar conjuntament amb els parcs del Montnegre i el Corredor i Montseny activitats de difusió del patrimoni. Els serveis que ofereix són:

• Distribució de plànols, opuscles i altre material informatiu relatiu a l'oferta turística del poble i del Baix Montseny, així com del Parc Natural del Montseny i del Parc del Montnegre i el Corredor.
  • Informació d'adreces i preus dels establiments turístics i d'altres activitats, serveis o punts d'interès per als visitants.
  • Expedició de carnets d'alberguista i estudiant internacional.
  • Llibres de consulta relatius al municipi i a l'entorn natural d'aquest.
Horari : Dimecres, dijous, dissabtes, diumenges i festius de 10 a 14 h; Divendres i dissabtes de 16 a 20 h
Adreça postal:
Major, 53