Equipaments

Sant Llorenç-Obac

Centre de Documentació del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac

Biblioteca Central de Terrassa. Autor: Aj. Terrassa

El Centre de Documentació és un servei bibliogràfic i documental adreçat a les persones que fan recerca sobre la història, el patrimoni natural i cultural, i la gestió en el Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac. Es va crear l'any 1998 mitjançant un conveni signat entre l’Ajuntament de Terrassa i la Diputació de Barcelona, i ha estat vinculat a Terrassa des de la seva fundació, primer a la Casa Baumann, després al carrer Cisterna i posteriorment al carrer Pantà, sempre vinculat al Servei de Medi Ambient de l’Ajuntament.

Actualment, el CDPN disposa d’un fons bibliogràfic de 3.098 exemplars (articles, llibres, estudis, publicacions, memòries, etc.), que formen una documentació especialitzada i específica. El CDPN es va traslladar a la Biblioteca Central de Terrassa el novembre de 2019 per fer més visible i accessible tota la documentació a les persones usuàries i interessades en el Parc Natural.  [catàleg col·lectiu]

Horari : De dilluns a divendres de 10 a 20.30 h i dissabte de 10 a 14 h i de 16.00 a 20.30 h. Altres horaris de l'any, consulteu-los a la web
Adreça postal:
Biblioteca Central de Terrassa (bct)
Passeig de les lletres, 1
08221 Terrassa