caes

Viu el parc



El Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac participa al programa Viu el parc des del seu inici l’any 1992. Hi participen els dotze municipis següents: Castellar del Vallès, Granera, Matadepera, Monistrol de Calders, Mura, el Pont de Vilomara i Rocafort, Rellinars, Sant Llorenç Savall, Sant Vicenç de Castellet, Talamanca, Terrassa i Vacarisses, i es desenvolupa entre els mesos d'abril i juliol.

El programa ofereix una sèrie d'activitats plàstiques, escèniques, musicals, literàries, folklòriques i de difusió del patrimoni natural i cultural que es porten a terme tant a l'interior del Parc com en els municipis que tenen el seu terme municipal dins dels límits de l'espai protegit.

Properes activitats

< Setembre 2023 >
dl dt dc dj dv ds dg
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

S'estan mostrant 1 - 2 de 2 resultats.

  • Passejades guiades
  • Visites guiades
  • Accessibilitat
Josep Latre

Ruta inclusiva teatralitzada al llarg de l'itinerari adaptat de la Casa Nova de l'Obac. Una proposta d'integració amb l'entorn tot treballant les sensacions, amb la intervenció de dos actors i un educador ambiental.

30/09/2023
12 h
Casa Nova de l'Obac
B122 Ctra. de Terrassa a Rellinars, Km 10
Terrassa
  • Sant Llorenç-Obac
  • Concerts
Ajuntament de Granera

Concert precedit d'un taller relacionat amb la natura i un tast gastronòmic en una masia de Granera, el Carner, enfilada dalt d'una carena amb vistes al 360º.

09/09/2023
18 h
Masia del Carner
Camí rural de Castellterçol a Gallifa, al km 1,8 de la carretera B-1252 de Castellterçol a Granera
Granera
  • Sant Llorenç-Obac

S'estan mostrant 1 - 2 de 2 resultats.

butlletí gaudim

Subscriu-te als nostres butlletins

Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu

butlletí gaudim

Suggeriments, opinió i xarxes socials

Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials