caes

Garraf

El meravellós món de la vida marina

Audiovisuals | Expos. temporals | Itineraris guiats | Educació ambiental

01/08/2021

d'11 a 13.30 h

parc.activitat.acces: parc.activitat.pagant - Adults: 3 euros / Nens entre 5 i 12 anys: 2 euros / Menors de 5 anys: gratuït / Famílies nombroses, membres del Cercle de Voluntaris dels Parcs Naturals i majors de 65 anys, 10% de descompte

parc.activitat.tipuspublic: parc.activitat.familiar

Centre d’Estudis del Mar
Passeig Marítim, 72.

Sitges

Organizers: Associació Edulis

630 678 885

edulis@edulis.cat 

Edulis

Edulis

Descripció:

Amb els nostres monitors d’Edulis, descobrirem la vida marina que tenim a les nostres costes fent una visita al Centre d’Estudis del Mar de Sitges, gestionat per la Gerència de Serveis de Medi Ambient de la Diputació de Barcelona. Després sortirem a la platja per observar i recollir organismes marins. Per acabar, podrem veure l’exposició «Espai marí Costes del Garraf» i un audiovisual sobre la Posidonia oceanica: «Experiència Posidònia».

parc.activitat.requisits:

Edat: més de 3 anys. Dificultat: molt baixa.

Les passejades guiades es poden fer amb reserva prèvia seguint les mesures de protecció anti COVID-19. Per a qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb els organitzadors.

More information: http://www.edulis.cat
compartir

Cercador d'activitats





butlletí gaudim

Subscriu-te als nostres butlletins

Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu

butlletí gaudim

Suggeriments, opinió i xarxes socials

Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials