caes

Garraf

La vida marina

Passejades guiades | Itineraris guiats | Educació ambiental

03/07/2016

De 11.00 a 13.00 h.

parc.activitat.acces: parc.activitat.pagant - adults, 3 euros; nens entre 5 i 12 anys, 2 euros; menors de 5 anys, gratuït. Famílies nombroses, membres del cercle de voluntaris dels parcs naturals i majors de 65 anys, 10 % de descompte. Presentant el tiquet de la passejada, el mateix dia podreu gaudir d'un 5% de descompte als restaurants del Parc a Taula!

parc.activitat.tipuspublic: parc.activitat.general

Centre d'Estudis del Mar de Sitges

Sitges

Organizers: Associació Edulis

630 678 885

edulis@edulis.cat 

Descripció:

Visitarem el Centre d'Estudis del Mar de Sitges per descobrir la vida marina. Veurem l'exposició «Espai marí costes del Garraf» i un audiovisual sobre la Posidònia Oceànica. Després observarem i recollirem organismes marins a la platja.

parc.activitat.requisits:

Cal portar calçat i roba adequada per caminar per la muntanya, aigua, gorra i protecció solar o impermeable si el temps ho aconsella.


compartir

Cercador d'activitats





butlletí gaudim

Subscriu-te als nostres butlletins

Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu

butlletí gaudim

Suggeriments, opinió i xarxes socials

Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials