caes

Olèrdola

Guisla la remeiera

Visites guiades

De 12 a 13.30 h

parc.activitat.acces: parc.activitat.pagant - Adults, 3 euros; entre 6 i 12 anys i més grans de 65 anys, 2 euros. Famílies nombroses, 10% de descompte

parc.activitat.tipuspublic: parc.activitat.general

Conjunt Monumental d'Olèrdola
Olèrdola

Olèrdola

Organizers: Diputació de Barcelona, Àrea de Territori i Sosteibilitat - Col·labora: Tríade, Serveis Culturals

938 172 868

info@triadecultural.com 

Descripció:
La Guisla va néixer a la ciutat medieval d'Olèrdola l'any 1003 i de ben petita la seva mare li va ensenyar com guarir moltes de les malalties dels seus conciutadans amb les plantes que recol lectava al bosc. Ara,us ensenyarà els secrets ancestrals de les plantes remeieres i podreu visitar el seu rebost i ser aprenents de remeier. La voleu conèixer? Doncs som-hi, cap a Olèrdola!
Visita guiada teatralitzada.
Dificultat: Baixa.
Més informació en el document pdf que s'adjunta.
parc.activitat.requisits:
Les places són limitades i les reserves es faran segons l'ordre d'inscripció. Cal portar calçat adequat, aigua i roba d'abric segons l'època de l'any. Si el temps no permet fer l'activitat en bones condicions, s'anul·larà la sortida.

compartir
Recursos.

Cercador d'activitats





butlletí gaudim

Subscriu-te als nostres butlletins

butlletí gaudim

Suggeriments, opinió i xarxes socials