Xarxa de Parcs Naturals

II Simposi 'Aprenentatge Servei i Servei Comunitari Ambiental'

Actes i presentacions | Jornades tècniques | Educació ambiental

07/07/2022

de 9 a 14 h

parc.activitat.acces: parc.activitat.gratuit

parc.activitat.tipuspublic: parc.activitat.general

Seu de Fundesplai
Edifici Centre Esplai, carrer del Riu Anoia, 44-54

08820 El Prat de Llobregat, Barcelona

Organizers: Diputació de Barcelona, Generalitat de Catalunya, AMB, Ajuntament de Barcelona, Societat Catalana d'Educació Ambiental, Aprenentage Servei, Xarxa per a la Conservació de la Natura i XESC

934 022 485

xesc@gencat.cat 

Detall programa

Detall programa

Descripció:

Aquest Simposi vol ser un punt de trobada entre els diferents agents que participen en el desenvolupament i la implantació d’aquests tipus de projectes: els centres educatius, els ens locals i les entitats ambientals amb l’objectiu de compartir coneixement, donar visibilitat i cercar aliances.

El Simposi començarà amb un cafè benvinguda on hi haurà un espai per afavorir aliances entre els assistents que busquen un projecte, un recurs, una informació i els que els hi poden donar resposta.

A més a més, la jornada comptarà amb quatre espais ben diferenciats: l’espai Diàleg amb un debat entre ponents entorn la metodologia d’aprenentatge servei, l’Aparador on es donaran a conèixer eines, recursos i/o projectes d’entitats ambientals o d’ens locals; l’Espai Àgora on es presentaran en diferents sales un seguit d’experiències de centres educatius, entitats ambientals o administracions i un Espai Tallers per intercanviar i compartir neguits i èxits entre els participants.

L’Espai Taller serà la darrera activitat del simposi i el plategem con un lloc d’encontre per intercanviar vivències i opinions sobre l’ApS ambiental a casa nostra. Els tallers estaran organitzats per a col·lectius iguals i així, ens trobarem amb altres escoles, instituts, administracions i entitats per compartir allò que ens funciona i allò que ens neguiteja sobre el dia a dia de l’ApS.

Aquest espai estarà dinamitzat per persones expertes i voldrà ser un punt de debat, coneixença i contrast, alhora que ens servirà per fer un tancament del simposi de forma relaxada i emocionant.

parc.activitat.requisits:

Vols presentar una experiència a l'Espai Àgora?

Vols participar a l’Espai Aparador amb un pòster, recursos o material?

Per poder assistir al Simposi cal que empleneu el següent formulari d’inscripció (les inscripcions es tancaran el 4 de juliol).


compartir

Cercador d'activitats




        Subscriu-te als nostres butlletins

         

        Rep els nostres butlletins de Parcs.

        Subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu

        fent clic als botons de sota.

        butlletí gaudim

        Subscriu-te a gaudim als parcs (agenda) Subscriu-te a l'Informatiu dels parcs

        Suggeriments, opinió i xarxes socials

         

        Envia'ns els teus suggeriments, opina

        i visita les nostres xarxes socials

        Suggeriments

        Suggeriments Opina Xarxes socials