- Educació ambiental

Dijous a la tarda us convidem a presenciar l'alliberament de rapinyaires i a la presentació d'activitats que farem entorn a les migracions d'ocells al Parc del Foix.
Santa Margarida i els Monjos
- Foix
Showing 1 - 10 of 11 results.

Dijous a la tarda us convidem a presenciar l'alliberament de rapinyaires i a la presentació d'activitats que farem entorn a les migracions d'ocells al Parc del Foix.

Una sortida per conèixer els boscos del vessant nord del Montseny, les fustes més carbonades -l’alzina, el faig i el roure- i com les transportaven amb sàrries els traginers. També descobrirem alguna història d’aquests bosquerols.

Farem una passejada per la zona per a conèixer les principals característiques del Garraf, així com la seva fauna i flora més característica.

Tarda i nit dedicades a l’observació i al coneixement d’aquests petits mamífers alats, amb tallers i activitats diverses organitzades juntament amb el Museu de Ciències Naturals de Granollers.

Despertarem el sentit de l’olfacte amb les plantes remeieres més comunes que trobem a Collserola, descobrirem els seus usos i propietats medicinals, i farem un taller per elaborar una essència.

Projecte d’àmbit europeu per conèixer els ratpenats. Hi trobareu contes, xerrada i passejada nocturna per detectar-los.

Exposició que pretén presentar, de forma divulgativa, els valors del tritó del Montseny per a la conservació, la seva problemàtica i les solucions suggerides des del projecte Life Tritó Montseny.

Itinerari guiat que segueix una part del curs alt de la Tordera. Us explicarem llegendes relacionades amb rius, gorgs, fonts i salts d’aigua. L’aigua, sempre present al Montseny, ha originat fantàstiques històries, transmeses durant generacions, que recordarem durant la sortida.

Jornades de debat en homenatge al biòleg vilassarenc Salvador Grau i Tort que va tenir un paper fonamental en la defensa i coneixement del medi natural de Catalunya i especialment del Maresme.

Passejada guiada en la qual descobrirem una de les valls més interessants per la seva geologia, l'ocupació humana i el bosc de ribera. Durant l'activitat resoldrem un misteri intrigant...
Showing 1 - 10 of 11 results.
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy