Taller en què aprendrem a reconèixer constel·lacions, a utilitzar telescopis i prismàtics, i a entendre els moviments dels astres. Deixa’t captivar per la màgia del cosmos.
29/01/2025
18.30 h
Centre Cívic l’Elèctric Ctra. Vallvidrera a St. Cugat, Km 6.5 Barcelona
Matinal d’iniciació a l’observació i identificació dels ocells hivernants de Collserola. Aprendrem les tècniques d’observació ornitològica des dels amagatalls de la Feixa dels Ocells.
26/01/2025
Dos torns, a les 10 h i a les 11.30 h
Can Coll CEA Ctra. de Cerdanyola a Horta, km 2 08290 Cerdanyola del Vallès
Aquesta sortida ens permetrà conèixer la zona del Parc que es troba als voltants de Molins de Rei i el Papiol, i que té el cim del Puig Madrona com a punt culminant.
Itinerari guiat pels entorns de Can Soler amb l’objectiu de geolocalitzar i caracteritzar els focus d’aquelles espècies exòtiques que presenten un comportament invasiu pels ecosistemes mediterranis.
Els diumenges durant el curs escolar, visites lliures als corrals exteriors de la truja, la somera, la vaca i l’aviram. Visites lliures a la masia. Jocs de descoberta per a famílies. Itineraris senyalitzats.
Del 01/01/2025 parc.activitat.fins 31/12/2025
11 h
Centre d'Educació Ambiental de Can Coll Carretera d'Horta a Cerdanyola del Vallès, km 2 Cerdanyola del Vallès
Com ha canviat Collserola en 120.000 anys? Què està fent ara mateix una família de teixons? Què passa a Collserola quan es fa fosc? Hi ha animals invasors? Una mostra pensada per fer pensar.
Del 01/01/2025 parc.activitat.fins 31/12/2025
9.30 h
Centre d'Informació del Parc Natural de la Serra de Collserola Barcelona
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy