Itinerari guiat pels entorns de Can Soler amb l’objectiu de geolocalitzar i caracteritzar els focus d’aquelles espècies exòtiques que presenten un comportament invasiu pels ecosistemes mediterranis. Farem esqueixos d’heura per plantar-les a la tardor en substitució d’espècies com Senecio angulatus.
A càrrec de Pilar Herrero, biòloga i educadora ambiental i coorganitzat amb el Centre de Natura Can Soler.
En aquesta sessió teoricopràctica de dues hores, explorarem les contribucions fonamentals d’Edwin Hubble, un dels astrònoms més influents del segle XX, que va revolucionar la nostra comprensió de l’univers. La seva obra no només va transformar l’astronomia, sinó que també va canviar la nostra percepció del lloc de la humanitat en el vast univers.
A càrrec de Daniel Alomar.
25/04/2025
A les 22 h
Centre d´Informació del Parc Ctra. de l’Església, 92 Barcelona (Ctra. de Vallvidrera a Sant Cugat Km. 4,7) Barcelona
Farem una agradable passejada pel vessant solell dels voltants del Castell de Torre Baró, ens endinsarem en un recorregut fascinant i coneixerem les característiques principals de la vegetació mediterrània adaptada a l’escassetat d’aigua a través de la identificació d’algunes espècies comunes de la zona.
Com ha canviat Collserola en 120.000 anys? Què està fent ara mateix una família de teixons? Què passa a Collserola quan es fa fosc? Hi ha animals invasors? Una mostra pensada per fer pensar.
Del 01/01/2025 parc.activitat.fins 31/12/2025
9.30 h
Centre d'Informació del Parc Natural de la Serra de Collserola Barcelona
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy