- Cursos i tallers

Connecta amb el cos enmig de la natura. Ioga i música als jardins dels Castell de Montesquiu. En finalitzar l'activitat gaudirem d'un esmorzar saludable.
Montesquiu
- Montesquiu
Showing 1 - 9 of 9 results.

Connecta amb el cos enmig de la natura. Ioga i música als jardins dels Castell de Montesquiu. En finalitzar l'activitat gaudirem d'un esmorzar saludable.

Concert de Cèltic Groove, amb un repertori de danses i cançons tradicionals celtes que es completa amb danses de l’est d’Europa, en el marc del programa cultural Viu el parc.

Un espai per descobrir i redescobrir la natura. Activitats per activar els sentits i estimular una mirada reflexiva. A partir d’unes instruccions senzilles, heu de sortir a explorar l’entorn i trobar allò que us proposem.

Caminada d'1,2 km durant la qual es farà un taller fotogràfic d'insectes als entorns de Tavèrnoles.

Ruta de natura amb els menuts de la casa en què ens farem una llibreta de camp. Passarem entre vinyes i boscos, buscarem fruits, fulles i rastres dels animals que hi viuen.

Taller de construcció de joguines amb material reciclat a càrrec de Talleretcraft, en el marc del programa cultural Viu el parc.

Activitat per conèixer els ratpenats. Xerrada tècnica, passejada nocturna i demostració dels recursos que s’utilitzen per a l’estudi.
Connecta amb el cos enmig de la natura. Ioga i Música en directe als jardins del Castell de Montesquiu
Dues exposicions, un vídeoart i una obra del trimestre.
Showing 1 - 9 of 9 results.
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy