- Educació ambiental
- Passejades guiades
Taller participatiu per a tota la família. Amb la manipulació d’animals vius, descobrirem el problema de la fauna invasora.
Sitges
- Garraf
Showing 21 - 30 of 63 results.
Taller participatiu per a tota la família. Amb la manipulació d’animals vius, descobrirem el problema de la fauna invasora.
Itinerari literari-naturalístic. A partir de les referències que es troben a l’obra de Verdaguer, farem una descoberta de les plantes, animals i roques del Parc Natural de la Serra de Collserola.
Passejarem per camins ben florits i gaudirem de la descoberta d’una munió d’herbes medicinals i culinàries.
Passejada guiada pels boscos del Montnegre per conèixer les herbes de la ratafia. A càrrec de Cèsar Gutiérrez.
Activitat per conèixer les plantes més freqüents al paisatge mediterrani i els usos que n'han fet els pobles del Maresme des d'antic. Planta del mes: ullastre.
Veniu a compartir una experiència màgica en què comprovarem com, de nit, la vida resulta apassionant. Us sorprendrà la quantitat d’espècies de papallones nocturnes i altres insectes que trobarem.
La Casa Nova de l'Obac, ubicada al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, obrirà les portes al públic el dissabte 24 de maig, per celebrar el Dia Europeu dels Parcs, per tots aquells que vulguin fer una visita al Santuari de les Abelles.
Les nostres rieres són petits oasis de vida. La Carme i la Cinta ens conviden a apropar-nos al Pertegàs per descobrir quins tresors s’hi amaguen.
Showing 21 - 30 of 63 results.
This Website Uses Cookies
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy