- Actes i presentacions
- Expos. temporals
Montesquiu
- Montesquiu
Showing 1 - 6 of 6 results.
''3Dé'' de Roger Vilà. Una exposició de pintura, gravat i escultura que es mostra a la Sala I de La Pahissa del Marquet -Arts-Lletres-Natura-.
"De la terra al color" de Gemma Jané Tarragó una exposició de pintura i instal·lació a la Sala II i l'Espai Escala i Pati de La Pahissa del Marquet -Arts-Lletres-Natura-. Aquesta exposició forma part del cicle "Art i territori".
L’exposició ens convida a endinsar-nos en el fascinant univers dels insectes i descobrir com veuen ells el món. Una experiència visual única on ciència, art i biodiversitat es troben.
Aquesta mostra compta amb una maqueta del turó de Sant Feliuet de Savassona, un dels punts emblemàtics de l’Espai Natural de les Guilleries-Savassona.
L’Espai Montferrer és un recorregut escultòric situat al Parc del Castell de Montesquiu que reuneix actualment 17 escultures d’Enric Pla Montferrer, tant de petit com de gran format.
Showing 1 - 6 of 6 results.
This Website Uses Cookies
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy