Aprendrem a trobar els rastres que deixen espècies com la geneta, la fagina, l’esquirol, la guineu o el senglar i podrem conèixer i provar una tècnica per detectar aquests animals durant la nit: el fototrampeig. A veure quins enxampem!
En aquesta ruta geològica i literària us convidem a recórrer la Damunt, les escales dels Foquers i la bauma de la Riteta tot seguint els llocs vitals del poeta.
Els cims més alts són un lloc privilegiat per observar la migració de les aus, especialment de les rapinyaires, Les més comuns són l’aligot vesper, l’esparver vulgar, el xoriguer comú, l’àliga marcenca i l’aligot comú.
Sortida en veler en què el patró porta els usuaris a gaudir de la navegació a vela per la costa del Garraf per descobrir l’espai natural des d’un altre punt de vista.
La Guisla va néixer a Olèrdola l’any 1003. La seva picardia us ensenyarà els secrets antics de les plantes remeieres. Al final de l'activitat farem una manualitat que ens endurem de record.
18/09/2022
11 h
Aula taller del Conjunt Monumental d'Olèrdola Rambla Castell d'Olèrdola, 0 Olèrdola
Sabeu que al món n’hi ha més de 1.200 espècies de ratpenats diferents? Activitat que us introduirà al món dels ratpenats amb la projecció de continguts audiovisuals i explicacions. No us ho perdeu!
Si voleu descobrir una de les rutes més conegudes que ofereix Premià de Dalt, aquesta és la vostra oportunitat. Veniu a reflexionar sobre l'impacte que té el trepig i els plàstics que embruten el nostre entorn.
Presentació de la Fundació Miranda i passejada guiada per anar a trobar els cavalls a les pastures. Un matí en plena natura per conèixer la tasca dels cavalls lliures al Parc del Garraf.
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy