Sot de Bocs és una petita raconada que reflecteix les vicissituds viscudes al Montnegre durant la segona meitat del segle XX. Serem testimonis del pas del temps i de la petja humana, alhora fugaç i pregona.
15/03/2020
9.30 h
Can Draper – Sureda d’en Ramis – Sot de Bocs – Font de Bocs – Can Draper Sant Celoni
Passejada guiada per aquesta antiga masia boscana. Descobrireu com s’ha anat transformant amb el pas del temps tant el mas com els seus entorns propers.
Itinerari guiat pels boscos del Montseny per observar l’esclat de la primavera: els ocells que arriben i els que se’n van, els insectes que reprenen el seu cicle vital, el creixement de les plantes i les primeres floracions.
Passejada guiada pel sector oriental del terme de Sant Vicenç de Castellet per gaudir del patrimoni natural, cultural i històric de la vall de Vallhonesta.
15/03/2020
10 h
Vallhonesta, Sant Vicenç de Castellet Sant Vicenç de Castellet
Les característiques geomorfològiques de la serra de l'Obac són degudes la interacció de diferents factors que en van modelant la forma. Itinerari guiat per descobrir el singular relleu del Parc.
08/03/2020
11 h
Serra de l'Obac B122 Ctra. de Terrassa a Rellinars, Km 10 Terrassa
Resseguirem la sorprenent riera de Vallcàrquera i en descobrirem els paratges més encisadors. Profunds gorgs, petits salts d’aigua i vernedes ufanoses prendran tot el protagonisme en aquesta passejada per un curs d’aigua en un excel·lent estat de conservació.
Farem un petit itinerari i anirem realitzant diferents activitats per entrar en íntim contacte amb la natura. Arribarem fins al “laberint” d’Òrrius: un bonic racó amagat al bosc que ens sorprendrà amb la seva màgia, convidant-nos a parar el temps i desconnectar del dia a dia.
Des de l’Observatori situarem els planetes a escala. Prendrem consciència de l’espai interplanetari i de com es veuen Sol i els planetes des de qualsevol altre. A raó d’un milió de quilòmetres a cada passa gaudirem del magnífic entorn natural del Garraf.
07/03/2020
17h
Observatori Astronòmic del Parc del Garraf Camí d'Olivella a Plana Novella km 3,5 (davant de l'Escola de Natura de Can Grau). Olivella
Una aventura plena de misteris envolta les fonts de la serralada Litoral... Us atreviu a endinsar-vos-hi? Acompanyarem l'Iu en aquest conte. A cada font ens explicarà una aventura i ens demanarà la nostra ajuda.
01/03/2020
10 h
Santa Maria de Martorelles Santa Maria de Martorelles
Coneixerem els valors naturals i paisatgístics d’una de les poques valls sense urbanitzar del Barcelonès, veurem l'evolució del paisatge i gaudirem d’una visita guiada al monestir de Sant Jeroni de la Murtra i als horts ecològics de Conreu Sereny.
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy