El bandolerisme del barroc. Un itinerari guiat pels boscos i camins on va néixer el famós bandoler Joan Sala i Ferrer, Serrallonga, fins a arribar a La Sala, la seva casa natal.
Anirem fins a la riera Major per poder estudiar-ne l’estat ecològic. Amb l’ajut dels macroinvertebrats, podrem saber quin és l’estat de salut de les aigües del Montseny. Abans d’acabar compartirem històries i llegendes sobre l’aigua i les fonts.
Ens endinsarem per petits corriols entre els alzinars, esbrinarem per què és una de les valls més interessants des del punt de vista geològic, descobrirem la història de l’ocupació humana, passejarem a l’ombra dels arbres de ribera i resoldrem un misteri intrigant...
Itinerari que vol acostar la figura de Santiago Rusiñol i mostrar la seva relació amb Arbúcies, a través d’una passejada pel paisatge de la riera d’Arbúcies, que va servir d’inspiració al pintor durant les seves estades a la vila.
Dones i homes formem part del nostre entorn. Al Montseny la relació ve de lluny i deu ser prou especial com per estar considerats reserva de la biosfera per a la resta del món.
Farem una passejada per la zona per a conèixer les principals característiques del Garraf, així com la seva fauna i flora més característica. No t’oblidis la llanterna!
20/07/2019
20.30 h
Escola de Natura Can Grau Carrer la Savina Olivella
Iniciarem la caminada al torrent de la Font i arribarem als horts ecològics de Sant Jeroni de la Murtra, tot passejant per paisatges fortament humanitzats.
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy