- Cursos i tallers
- Educació ambiental
Farem els nostres fulls de paper reciclat a mida DIN-A5 utilitzant motlles i podrem experimentar tot decorant amb elements naturals.
Carrer Tarragona, 32
Montcada i Reixac
- Marina
Showing 1 - 4 of 4 results.
Farem els nostres fulls de paper reciclat a mida DIN-A5 utilitzant motlles i podrem experimentar tot decorant amb elements naturals.
Els cims més alts són un lloc privilegiat per observar la migració de les aus, especialment de les rapinyaires, Les més comuns són l’aligot vesper, l’esparver vulgar, el xoriguer comú, l’àliga marcenca i l’aligot comú.
Exposició interactiva sobre l'àmbit de Marina
De la mà de la Marina, una jove laietana que va viure en el poblat ibèric de les Maleses, descobrirem els secrets del Parc i ens ensenyaran què hem de fer per protegir-lo i respectar-lo.
Showing 1 - 4 of 4 results.
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy