- Jornades tècniques

La present jornada pretén donar a conèixer i posar en valor els genotips de C. sativa productors de fruit que existeixen al Montseny.
- Montseny
Showing 1 - 15 of 37 results.

La present jornada pretén donar a conèixer i posar en valor els genotips de C. sativa productors de fruit que existeixen al Montseny.

Itinerari guiat pels boscos i camins on va néixer el famós bandoler català Joan Sala i Ferrer, en Serrallonga, fins arribar a la seva casa natal, el mas La Sala, masia fortificada citada ja al segle XII. El barroc a Catalunya, la vida del bandoler i la seva llegenda explicades en el seu paisatge.

Ens endinsarem en el fascinant món dels bolets per les rouredes i pinedes de muntanya. Descobrirem els més curiosos i aprendrem a identificar de forma fàcil les espècies més importants.
Vine al Museu de Ciències Naturals de Granollers amb la família i explora l’exposició permanent "Tu investigues!" de manera diferent i interactiva.

Desena edició de la trobada d'estudiosos al Parc Natural del Montseny. Reserva de la Biosfera. Al llarg de dues jornades es presentaran tots els estudis de recerca en els diferents àmbits de la gestió del Parc Natural.

Veniu a gaudir d'una matinal tardoral a Viladrau per descobrir un dels moments més màgics al Montseny ple de colors, olors i vivències de tardor.
Sessió d'observació de l'astre Venus al planetari durant l'època del seu aspecte de mini-lluna minvant.

Una passejada tranquil·la pels camins que envolten el Sant Martí del Brull en què compartirem els records d’algú que els ha vist canviar durant els darrers cinquanta anys.

Una proposta basada en el contacte directe amb la natura d'una manera conscient, amb activitats pausades que potenciïn els sentits, la relaxació, la concentració i la consciència vivencial de la natura que ens envolta.

Passejada per la vall de Vallcàrquera, en la que descobrirem com l’activitat girava al voltant de la petita riera. Descobreix els tresors amagats del Montseny i deixa't seduir pels seus murs!
Sessió d'observació de l'astre Venus al planetari durant l'època del seu aspecte de mini-lluna minvant.

Partint de la història de l'edifici de La Tela, en aquesta visita coneixerem la història del Museu de Ciències Naturals de Granollers, les seves col·leccions i els seus investigadors i investigadores.

Presentació de "Les reserves de la biosfera", una exposició que servirà per celebrar els cinquanta anys del programa MaB (Persona i Biosfera) que va promoure la UNESCO el 1971.

Exposició sobre el tritó del Montseny, un organisme únic i endèmic d’aquest massís. La mostra difon el coneixement d’aquest amfibi i de l’hàbitat on viu, les amenaces de la seva supervivència i les actuacions de conservació.

Veniu a gaudir d'una matinal tardoral a Viladrau per descobrir un dels moments més màgics al Montseny ple de colors, olors i vivències de tardor.
Showing 1 - 15 of 37 results.
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy