- Educació ambiental
- Cursos i tallers

Plaça Serra de Marina s/n
08495 Fogars de la Selva
- Montnegre-Corredor
Showing 7,219 - 7,236 of 10,000 results.


Descobrirem la vida marina que tenim a les nostres costes al Centre d’Estudis del Mar. Després, a la platja, observarem i recollirem organismes marins.

En aquest taller pretenem ensenyar com es transforma la llet de cabra en els seus derivats, com poden ser el mató, el formatge fresc, tendre o curat, que és el que elaborem a la Granja Escola Can Pere. Farem el nostre mató per endur-nos-el a casa.
Sortida amb un recorregut semi-circular per a descobrir els entorns de les Guilleries, els boscos, la geologia i els valors naturals de l'Espai Natural.


Una aventura plena de misteris envolta les fonts de la serralada Litoral... Ens atrevirem a endinsar-nos-hi? Acompanyarem l’Iu en aquesta història. A cada font ens explicarà una aventura i ens demanarà la nostra ajuda.

Us convidem a un trajecte comentat en motiu del Dia Europeu dels Parcs us explicarem per guies experts del territori les característiques principals del Parc Natural i Reserva de la Biosfera del Montseny, els seus ecosistemes i els seus usos tradicionals ...

Realització d’un itinerari de mostreig pels entorns de Can Coll per observar la gran diversitat d’espècies de papallones existents.

Breu passejada i visita de l'interior de l'ermita de Santa Cecília on s'hi poden contemplar les pintures romàniques (s. XII) que encara es conserven.

El taller consistirà en la realització d'un tritó de guix, fet a motlle i pintat, i visita guiada a l'exposició temporal ''Em dic Calotriton i només visc al Montseny''.

Portes obertes al castell de Montesquiu, 20è Ral·li Fotogràfic, tallers de vestuari i de màgia. La música de Stromboli Jazz Trio ens acompanyarà durant tota la festa i Alehop Hop!!, un espectacle de màgia còmica per a tots els públics.
Excursió a l’Avenc de l’Esquerrà dinamitzada amb activitats i parades interpretatives.

Jornada de portes obertes a l'Observatori Astronòmic de Tiana. Observació solar a càrrec del Grup d'Astronomia de Tiana.

Passejarem per corriols i camins ben florits, gaudint amb la descoberta d’una munió d’herbes medicinals i culinàries. Durant la passejada posarem a prova els sentits, descobrirem com diferenciar plantes útils i tastarem més d’un fruit mengívol. Una sortida per fer salut!

L'Òpera als parcs arriba a l'Auditori de Llinars del Vallès amb 'Romanticisme líric', àries i duos per a tenor i baríton. La proposta és gratuïta i oberta a tothom. Veniu a gaudir-ne!

Sortida guiada per Xavier Escobar, col·laborador de l’Institut Català d’Ornitologia, per conèixer els ocells que habiten els espais de transició entre la plana agrícola litoral i els boscos protegits de la serralada.

Activitat on trobareu informació especialitzada, recull de llibres i contes, petits tallers autoguiats i audiovisuals temàtics sobre les papallones. Forma part del programa d’actes del 7è Dia de les papallones.

Et convidem a conèixer el cel de tres Parcs Naturals del món. Si anem a l'altra banda del món, veurem un cel molt diferent. Si ens apropem als pols, veurem el Sol de mitjanit. Veurem l'estrella Polar? Com seran les ombres de dia? Quina forma tindrà la Lluna?
Showing 7,219 - 7,236 of 10,000 results.
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy