- Expos. temporals

Tres exposicions de Patricio Vélez (fotografia), Mercè Bubaré (monotipia) i Roger Vilà (tècnica mixta) a Vallgrassa, Centre Experimental de les Arts.
Cra. del Ratpenat a la Plana Novella, km 6,5.
Begues
- Garraf
Showing 9,559 - 9,576 of 10,000 results.

Tres exposicions de Patricio Vélez (fotografia), Mercè Bubaré (monotipia) i Roger Vilà (tècnica mixta) a Vallgrassa, Centre Experimental de les Arts.

Recorregut: Santa Maria de Martorelles – Cementiri – Can Bernades – Sot de la Majordoma – Turó dels Esparvers – Santa Maria de Martorelles
Distància: 4,5 km Desnivell: 210 m Durada: 3.5 h


La distància dels itineraris varia entre 8 i 11 km, les sortides tenen una durada de 3 a 4 hores i estan guiades per Jordi Torruel.

Missa, Concert i Vermut...

Passejada familiar per a conèixer el Garraf i les seves plantes aromàtiques. Es complementa amb un taller de bossetes d'olor.

Itinerari pensat per gaudir amb la contemplació de la fascinant diversitat de bolets dels boscos del Montseny ponentí, familiaritzar-se amb les espècies més comunes...

El Centre Cívic de Begues acull aquest diumenge el recital «Calvo & Calvet» en el qual es combinarà la lectura dels poemes de Lluís Calvo, sobretot els del llibre Selvàtica, amb la interpretació de les noves cançons de Jordi Calvet.

El cap de setmana dels bolets, inicialment previst per als dies 17 i 18 d'octubre, es celebrarà els dies 14 i 15 de novembre, degut a l'absència de pluja i fred i la poca existència de bolets.

Vallgorguina – El Xeremell – Riera de Coll Senís – La Guàrdia – Menhir de Collsacreu – Can Carcassés – Vallgorguina
Recorregut: 8 km Desnivell: 150 m Durada: 3h

Exposició de bolets de Gavà i rodalies. Dissabte 14 de novembre, a les 17 h s'obre al públic l'exposició amb el material que haurem anat a recollir al matí a la sortida Anem a collir bolets!

Itinerari a peu pel Garraf organitzat per l'Ajuntament de Gavà per descobrir les principals espècies de bolets del Garraf i també conèixer-ne les propietats a la cuina.


Es tracta de plantar diferents espècies (servera, cirerer, grèvol, castanyer i pinastre) a fi i efecte d' incrementar la biodiversitat del bosc de la finca de Can Bosc.

La Setmana de la Ciència a Catalunya torna a Sant Julià de Vilatorta entre el 14 i el 22 de novembre. Els temes centrals de l'edició d'enguany són la llum i els sòls amb motiu de la celebració, aquest 2015, de l'Any Internacional de la Llum i de les Tecnologies basades en la Llum i de l'Any Internacional dels Sòls.
Passejada guiada per descobrir el bosc fent servir tots els nostres sentits i per conèixer com els utilitzen els animals.

Taller sobre petits animals per a tots els públics. Us hi atreviu ?

Festa amb el grup Desastrosus Cirkus i tallers mediambientals per a infants i joves amb ganes de participar i divertir-se una bona estona.
Showing 9,559 - 9,576 of 10,000 results.
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy