- Passejades guiades
- Itineraris guiats

Itinerari en què recorrerem el Parc d’Olèrdola descobrint els seus paisatges més atractius i els elements patrimonials més interessants.
Sant Miquel d'Olèrdola
- Olèrdola
Showing 55 - 72 of 112 results.

Itinerari en què recorrerem el Parc d’Olèrdola descobrint els seus paisatges més atractius i els elements patrimonials més interessants.

Recital poètic a càrrec de Raquel Santanera i Núria Busquet Molist amb acompanyament musical, inclòs en el cicle Poesia als parcs, al Santuari de Santa Quitèria.

Vine a fer senderisme amb nosaltres (5 km) en un itinerari comentat, on tindrem l’oportunitat de recórrer el Parc d’Olèrdola descobrint els seus paisatges més atractius.

Recorrerem el bosc a la cerca d’orquídies silvestres per conèixer en quins hàbitats les podem trobar i aprendrem a identificar-les.

Veniu a conèixer aquest espai natural de prop, per gaudir del seu patrimoni natural i cultural de manera lúdica i festiva.

Dissabte i diumenge al matí veniu a participar d'aquesta activitat d'educació medioambiental relacionada amb el món de les abelles.

Nit d'astronomia. Sessions d’iniciació a l’observació d’estels, constel·lacions i altres cossos celestes. Aquesta nit veurem com la constel·lació del Bover regna al cel nocturn vigilant en tot moment les osses...

Activitats lúdiques per fomentar la convivència i germanor entre els habitants dels pobles d'Olèrdola.

Espectacle poeticomusical teatralitzat de la cantautora Meritxell Gené i la poeta i escriptora Aina Torres que retraten dues escriptores fonamentals de la literatura catalana: Maria-Mercè Marçal i Montserrat Roig.

Farem una sortida crepuscular per la Serralada de Marina per observar i escoltar espècies nocturnes, tot amb la impressionant imatge de l'Àrea Metropolitana de Barcelona de nit.

La Diputació de Girona inaugura aquesta exposició en què trobarem un conjunt de vuit plafons i una maqueta del tritó del Montseny que ens ajudaran a conèixer aquesta espècie que es troba en perill crític d'extinció.

«Festa, quina festa!», espectacle d’animació que farà ballar tothom, amb cançons de tota la vida i també de collita pròpia, al passeig de la Rectoria.

Cançó d'amor i de guerra és una sarsuela catalana de Rafael Martínez Valls. A la Cabanya gaudirem d'una versió del concert amb solistes, cor i piano.

Seguint l’itinerari anirem fent un seguit de proves que haurem de resoldre, individualment o en grup, amb el nostre Instagram i fotografiar els elements que el guia ens proposarà trobar.

Un estrany viatger vingut d’orient va ser el primer en estudiar els secrets de les muntanyes d’Olèrdola fa molt de temps, els nostres historiadors han trobat l'antic mapa que va dibuixar i ara ens disposem a trobar el seu secret més ben amagat.
Aquest diumenge us proposem descobrir el Parc de la mà d’alguna de les entitats del territori que se’l coneixen abastament, fent un recorregut per l’arqueologia industrial de Collserola.

Durant aquesta passejada farem d’investigadors i observarem insectes en el seu medi natural. Coneixerem comportaments de la seva biologia per distingir espècies i farem fotografies al seu medi.

Itinerari guiat sobre la història de la família Obac i la seva relació amb el Parc Natural de Sant Llorenç.
Showing 55 - 72 of 112 results.
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy