- Cursos i tallers
- Astronomia

Festa, quina festa!, animació infantil a càrrec d’en Moi Aznar. Viu el Parc és una magnífica oportunitat per descobrir el Parc de la Serralada Litoral. Vine a gaudir del Parc!
La Roca del Vallès
- Litoral
Showing 55 - 72 of 110 results.

Festa, quina festa!, animació infantil a càrrec d’en Moi Aznar. Viu el Parc és una magnífica oportunitat per descobrir el Parc de la Serralada Litoral. Vine a gaudir del Parc!

Un estrany viatger vingut d’orient va ser el primer en estudiar els secrets de les muntanyes d’Olèrdola fa molt de temps, els nostres historiadors han trobat l'antic mapa que va dibuixar i ara ens disposem a trobar el seu secret més ben amagat.

Passejant pels camins i boscos que hi ha a la vora de la població de Mura, descobrirem algunes de les espècies més singulars d’aquesta família de flors tan boniques.
Des de l’Observatori situarem els planetes a escala. Prendrem consciència de l’espai interplanetari i de com es veuen Sol i els planetes des de qualsevol altre. A raó d’un milió de quilòmetres a cada passa gaudirem del magnífic entorn natural del Garraf.

Explicació de la presència del teixó a l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona i caminada per l'itinerari senyalitzat de Lledoners per a l'observació de teixoneres.


De Pineda cap al Montnegre, tot seguint la riera, hi ha un mosaic paisatgístic d’erms, conreus i bosquines amb interessants punts d’observació d’ocells gràcies a la combinació d’espais oberts i forestals.

Els arqueòlegs Marta Fàbregas i Francesc Busquets ens explicaran els avenços dels treballs arqueològics i acabarem la visita amb un concert-vermut.

Us presentem un nou esdeveniment dedicat a l'art. Des de l'escultura al teatre, passant per la pintura, la música, entre d'altres. També hi hauran tallers gratuïts per grans i petits.

Una matinal per feinejar al mas, fer un taller d’hort, aprendre a fer planter, embotellar el vi de Can Coll, gaudir del racó de llibres i contes de l’hort. T’hi esperem!

Itinerari guiat per identificar les plantes que les àvies del Montseny feien servir per obtenir els remeis casolans, i que ens aproparan al seu món, tan diferent ja del nostre.

Us convidem a una sessió d'introducció al coneixement del cel, d'observació dels astres a ull nu i de planetes amb el telescopi, dins del programa Viu el parc!

Patrimoni, paisatge i història. Descobreix els tresors amagats del Montseny i deixa't seduïr pels seus murs!

Una passejada tranquil·la pels entorns del Centre d’Informació, per conèixer els valors del Parc de la mà d’un guia especialitzat. A càrrec dels Guies del Parc.

Apropeu-vos fins a l'ermita de Sant Pere de Vallhonesta per gaudir del concert de Zing. Des de la Mediterrània fins a Rússia. Una tria de música de diferents indrets, cultures i tradicions.

Activitat que inclou una breu xerrada sobre els diferents tipus de caixes-niu, un taller en què en contruirem una i una visita a l'exposició temporal d'ocells.

Recollirem i classificarem els residus acumulats a l'entorn del pantà de Sau, dins del programa "Let's Clean up Europe".

Seguirem els col·laboradors d’aquesta xarxa, amb més de 60 estacions de seguiment de papallones diürnes, per detectar els possibles efectes del canvi climàtic sobre aquests insectes.
Showing 55 - 72 of 110 results.
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy