Circuit de bicicletes per a totes les edats.
BV-5114, km 4, 08479
Fogars de Montclús
- Montseny
Showing 91 - 108 of 177 results.
Circuit de bicicletes per a totes les edats.

Recorregut per veure una poua de neu. Amb aquesta caminada resseguirem camins enmig de la muntanya que servien per fer aquesta activitat tan dura i no tan llunyana.

S’explicaran diferents tècniques ancestrals utilitzades per a conservar els aliments i les propietats de plantes que s’hi afegeixen per ajudar a una millor conservació.
Us proposem fer un viatge en el temps i descobrir l’obra arquitectònica de l’arquitecte més prolix de Terrassa durant el període del Modernisme: Lluís Muncunill.

Viu una matinal tardoral a Viladrau per descobrir i vivenciar un dels moments més màgics al Montseny ple de colors, olors i vivències de tardor.
Taller de descoberta de les característiques del tritó de Montseny a través de la realització d'un tritó de guix.
Itinerari guiat per l'entorn del punt d'acollida
Construirem menjadores per a ocells
Sortida històrica en què coneixerem la infraestructura hidràulica d’aquest molí fariner del segle XVII. A càrrec de l’historiador Gerard Verdaguer.

El Parc del Foix acull un recital poètic familiar a càrrec de Núria Albertí amb acompanyament musical d'Andreu Galofré, de La Ludwig Band.
Taller que es realitzarà als entorns naturals de la masia de Can Soler per iniciar-nos en l’observació dels cicles biològics de les espècies i fer constar els canvis de la natura.

Passejada en què descobrirem els bolets que podem trobar a la serralada Litoral. Després, els classificarem i farem una petita exposició amb les varietats trobades. Cal portar cistell.
La bellesa i els secrets dels bolets. Conferència a càrrec d'Àlex Alonso, fotògraf especialitzat en bolets.

Passejarem pels ecosistemes del vessant sud del parc i n’estudiarem l’evolució dels paisatges agrícoles al dels boscos i matollars actuals. De la serra de Mosques d’Ase a Ecometròpoli.
Activitat lúdico divulgativa sobre els ratolins i els altres petits mamífers del Parc, en el marc de la Setmana de la Ciència.
L'activitat té una durada d'una hora i quart.

Visita a la cova Simanya, una de les cavitats més grans del massís de Sant Llorenç, amb explicacions i guiatge tant a l'exterior com a l'interior.

Visita a la capella de Santa Cecília on podrem contemplar les pintures romàniques que s’hi conserven i els elements arquitectònics contemporanis de les pintures.
Showing 91 - 108 of 177 results.
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy