- Cursos i tallers
- Conferències
Festes de tardor. Conferència-taller en què definirem com és el nostre vincle amb la naturalesa i els beneficis de dur a terme activitats a l'aire lliure.
Olivella
- Garraf
Showing 109 - 126 of 168 results.
Festes de tardor. Conferència-taller en què definirem com és el nostre vincle amb la naturalesa i els beneficis de dur a terme activitats a l'aire lliure.
Partint de la música, aquest taller va més enllà i ens endinsa en un viatge a l’edat mitjana. A càrrec de La Joglaressa.

Necessites natura i moviment? Vine al Parc del Garraf i acompanya el moviment d'un ramat de cavalls en llibertat! Una experiència que connecta cavalls, persones i natura.

Dues exposicions, una videocreació, i l'obra del trimestre a Vallgrassa, Centre Experimental de les Arts.

Una activitat de dues hores de durada on podreu fer una exploració de l'Univers a través de potents telescopis.

En aquesta passejada arribarem fins al poblat ibèric de Céllecs i coneixerem molts aspectes interessants sobre els ibers. Us animeu a fer un tomb pel passat?

Passejarem amb en Dani Sagrera per les faldes del Puig de la Creu, coneixent l’entorn i escoltant les històries i llegendes de la zona. Itinerari guiat amb visita a la formatgeria.

Hi ha moltes maneres d’aproximar-se a la natura, una d’elles és des de l'observació i des del dibuix. El dibuix per comprendre, el dibuix per analitzar, el dibuix per explicar. Taller a càrrec de Bruna Dinarès.

L’ermita de Sant Ponç –d’origen romànic, tot i que reconstruïda després d’un incendi– i el pantà de Cal Ferrer són dos dels elements més destacats d’aquest itinerari.

Sortida de camp on explicarem la biologia i el reconeixement dels bolets, aprendrem els aspectes més importants que ha de conèixer un bon boletaire i el perquè de la gran repercussió social d’aquesta activitat.

Visita a la capella de Santa Cecília on podrem contemplar les pintures romàniques que s’hi conserven i els elements arquitectònics contemporanis de les pintures.
Proposta familiar i solidària que permet a petits i grans endinsar-se en el món de la literatura, les arts, el teatre, la música, la natura i l’esport.

Plouen poemes!, poemes per a infants a càrrec de les autores Vanesa Amat, M. Carme Bernal i Isabel Muntañá. Davant de l’església de Sant Esteve de Tavèrnoles.

Sessions d’iniciació a l’observació d’estels, constel·lacions i altres cossos celestes. Els divendres al Centre d’Informació.

Presentació del projecte de seguiment de parelles reproductores de xoriguer comú (Falco tinnunculus) de Mataró ciutat i rodalies, a càrrec dels coordinadors Hugo Framis i Pol Romano.

Ens endinsarem per petits corriols entre els alzinars, descobrirem la història de l’ocupació humana, passejarem a l’ombra dels arbres de ribera i resoldrem un misteri intrigant...

Aquesta ruta creua boscos, conreus i masies d’Orís i s’enfila fins a arribar a la capella romànica de Sant Salvador de Bellver, des d’on gaudirem d’unes vistes panoràmiques esplèndides.

Veurem les formes del relleu que adopta el granit, el rocar i el seu origen, i els sòls que es formen on es conreen els ceps de la DO Alella. Completarem la sortida amb la visita a un celler.
Showing 109 - 126 of 168 results.
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy