- Passejades guiades
- Rutes, travesses i marxes

Amb la serralada de Bellmunt com a teló de fons, s’alçà durant segles el castell de Torelló o castell dels Moros, del qual ara només en trobem les ruïnes.
Sant Vicenç de Torelló
- Montesquiu
Showing 1 - 4 of 4 results.

Amb la serralada de Bellmunt com a teló de fons, s’alçà durant segles el castell de Torelló o castell dels Moros, del qual ara només en trobem les ruïnes.

Tot i que actualment es troba abandonada, les restes de Santa Creu de Palou ens ajuden a imaginar com havia estat en el passat.

Anirem fins a la coma del Coll, des d’on gaudirem d’unes bones vistes. Durant la ruta, descobrirem els contrastos de vegetació entre la solana i l’obaga.

Us presentem la nostra eficaç brigada de prevenció d'incendis, les Pottokes, i veniu a gaudir de la posta de sol!
Showing 1 - 4 of 4 results.
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy