Un any més, la Xarxa de Parcs Naturals, amb el suport de la Institució de les Lletres Catalanes, organitza, en el marc del programa Viu el parc, el cicle ‘Poesia als parcs. Lletres i paisatges’, una proposta que combina natura i literatura en indrets singulars dels espais naturals. El programa d’enguany, que comença el dissabte 22 d’abril al Parc de la Serralada de Marina i acaba el diumenge 5 de novembre al Parc del Foix, inclou un total de dotze recitals en onze espais naturals.
La Diputació de Barcelona ha editat el Pla de conservació del patrimoni natural i de la biodiversitat dels parcs del Garraf i d'Olèrdola, que recull el treball realitzat pel grup de científics i experts amb la finalitat de preservar els valors naturals d'aquests dos espais protegits.
Diverses activitats i propostes destaquen en el programa d’enguany: la Matinal del diumenge 7 de maig; la nit d’estels a Granera del dissabte, 20 de maig, i el recital del diumenge 28 de maig al Marquet de les Roques (dins del cicle Poesia als parcs. Lletres i paisatges). Dins la nova proposta Òpera als parcs, també s'ha programat la sarsuela 'Cançó d’amor i de guerra' el 15 de juliol al castell de Talamanca.
Detall de la portada. Autor: Diputació de Barcelona
Detall de la portada. Autor: Diputació de Barcelona
56a Reunió. Autor: SEEP
56a Reunió. Autor: SEEP
Ruta al santuari del Corredor. Autor: Oriol Clavera
Ruta al santuari del Corredor. Autor: Oriol Clavera
Grup preparant un cens de camp. Autor: M. Vila / XPN
Grup preparant un cens de camp. Autor: M. Vila / XPN
Inauguració. Autor: Óscar Ferrer / Diputació de Barcelona
Inauguració. Autor: Óscar Ferrer / Diputació de Barcelona