Litoral | Marina | Montnegre-Corredor Concerts | Conferències | Cursos i tallers | Educació ambiental | Expos. temporals | Visites guiades
de nov.

37a Exposició de bolets del Maresme

fins al 11/11/2022

Horari d'inici: 17 h

Horari complet:
De dissabte a divendres de 17 a 20 h. Diumenge també de 10 a 14 h.

Lloc: Can Boet. Centre de patrimoni arqueològic i natural
C. de Pablo Iglesias, 83
08302 Mataró

Organitzadors: Direcció de Cultura de l'Ajuntament de Mataró i la Delegació de la Serralada Litoral Central (ICHN)

Telèfon: 937 412 930

A/e: educacultura@ajmataro.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

Del 5 a l'11 de novembre podrem visitar la tradicional mostra representativa de la diversitat de bolets al Maresme, a partir dels exemplars que els col·laboradors i voluntaris aportin. Els exemplars es classifiquen amb el nom comú i el nom científic, tant si són comestibles com d’altres que no tenen interès culinari i també aquells que són tòxics. La mostra es podrà visitar cada tarda de 17 a 20 h i també el matí del diumenge 6 de 10 a 14 h.
També s'organitzen activitats complementàries: sortida, visites guiades, taller de cultiu de bolets, taller de teixits vegetals, taller infantil de creació artística, conta contes musical, conferència per aprendre a identificar els bolets, tallers escolars i activitats familiars.
El taller de teixits vegetals (dissabte dia 6 de novembre a les 11 h) s'inclou al programa Viu el parc del Montnegre i el Corredor
Organitza: Direcció de Cultura de l'Ajuntament de Mataró i la Delegació de la Serralada Litoral Central (ICHN). Col·labora: Diputació de Barcelona i Viu el Parc.
Atenció a la nova ubicació: Can Boet, un espai destinat a la recerca, documentació i difusió del patrimoni arqueològic i natura, i que també és la seu del Centre de Documentació del Parc del Montnegre i el Corredor a Mataró.

Requisits activitat:

La majoria d'activitats requereixen d’inscripció prèvia (de dl a dv de 9 a 14 h): al 937 412 930 o a l’adreça educacultura@ajmataro.cat

Més informació: https://www.culturamataro.cat/mostra-bolets-22

Categories: Litoral, Marina, Montnegre-Corredor, Concerts, Conferències, Cursos i tallers, Educació ambiental, Expos. temporals, Visites guiades,