Litoral | Marina | Montnegre-Corredor Conferències | Cursos i tallers | Educació ambiental | Expos. temporals | Visites guiades | Voluntariat
de nov.

38a Exposició de bolets del Maresme

fins al 19/11/2023

Clara Xarrié Studio

Horari d'inici: 17 h

Horari complet:
Dissabte i diumenge de 17 a 20 h. Diumenge també de 10 a 14 h

Lloc: Can Boet. Centre de patrimoni arqueològic i natural
C. de Pablo Iglesias, 83
08302 Mataró

Organitzadors: Direcció de Cultura de l'Ajuntament de Mataró i Delegació de la Serralada Litoral Central (ICHN)

Telèfon: 937 412 930

A/e: educacultura@ajmataro.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

El cap de setmana del 18 i 19 de novembre podrem visitar la tradicional mostra representativa de la diversitat de bolets al Maresme, a partir dels exemplars que els col·laboradors i voluntaris aportin. Els exemplars es classifiquen amb el nom comú i el nom científic, tant si són comestibles com d’altres que no tenen interès culinari i també aquells que són tòxics. La mostra es podrà visitar dissabte i diumenge de 17 a 20 h i també el matí del diumenge de 10 a 14 h.
L’exposició inclou un complet programa d’activitats per a tots els públics al llarg de tot el mes (del 12 al 26 de novembre), dues dins el programa Viu el Parc del Montnegre i el Corredor. El programa es pot consultar a la web https://www.culturamataro.cat/mostra-bolets-23.
Malgrat el context de canvi global, tan desfavorable per als bolets, es manté el compromís de divulgar la diversitat de bolets a l’entorn proper i el paper que juguen al medi natural aquests singulars organismes.

Organitza: Direcció de Cultura de l'Ajuntament de Mataró i Delegació de la Serralada Litoral Central (ICHN). Col·labora: Diputació de Barcelona i Viu el Parc.

Requisits activitat:

Les activitats complementàries a l'exposició requereixen d’inscripció prèvia (de dl a dv de 9 a 14 h): al 937 412 930 o a l’adreça educacultura@ajmataro.cat

Més informació: https://www.culturamataro.cat/mostra-bolets-23

Categories: fongs, Litoral, Marina, Montnegre-Corredor, Conferències, Cursos i tallers, Educació ambiental, Expos. temporals, Visites guiades, Voluntariat,

Recursos.

CartellCartell