Capçalera agenda

Organitzadors: Parcs del Garraf, Olèrdola i Foix

Telèfon: 935 971 819

A/e: p.garraf.qualitat@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:El proper dijous 28 de novembre, de les 17 a les 19 h a l'Ajuntament de Sant Pere de Ribes, acollirà el 3r Fòrum Permanent per a la implementació de la Carta Europea de Turisme Sostenible als parcs del Garraf, Olèrdola i Foix. Obert i gratuït, hi pot assistir tota persona interessada.

Des de l'any 2017 s'està treballat en el conjunt d’actuacions que han de permetre assolir i desplegar un model de turisme sostenible al territori. Un cop Europarc va certificar i aprovar el Pla d’actuacions, aquest s'està implementant i de cara l'any 2021 s'ha d'haver assolit tots els objectius marcats.

L’objectiu d’aquesta tercera edició del Fòrum serà presentar i validar la feina realitzada durant el 2019. El més destacat de l'acte serà la presentació i validació per parts dels assistents de la metodologia que ha de portar als Parcs a implementar la Fase II de la CETS. Fase en que les empreses es podran adherir a la CETS i certificar-se com a empresa compromesa amb el Turisme Sostenible en el territori.

Tota la documentació i l’acta de la CETS es pot consultar a Turisme sostenible als espais naturals, pàgina web que es va presentar als assistents del Primer Fòrum Permanent com a eina eficaç que permet que tots els interessats estiguin informats del procés d’implementació als tres parcs de les trenta-dues actuacions.

Requisits activitat: Cal inscriure’s prèviament al correu electrònic següent: p.garraf.qualitat@diba.cat

Categories: Garraf, Turisme sostenible, Olèrdola, Foix, general,