Montseny Degustacions | Concerts | Actes i presentacions | Act. gastronòmiques | Conferències | Fires i festes | Passejades guiades | Cursos i tallers
de maig

Fira del Monestir i Festa de l'Ajust de Breda

fins al 12/05/2019

Ajuntament de Breda

Horari d'inici: 10 h

Lloc: Breda

Breda

Lloc de trobada: Plaça de la Vila

Organitzadors: Ajuntament de Breda

Telèfon: 972 870 112

A/e: comunicacio@breda.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:Els propers 11 i 12 de maig Breda celebrarà la 4a edició de la Fira del Monestir, un esdeveniment que va néixer l’any 2016 amb la intenció de posar en relleu el patrimoni bredenc, especialment l’antic Monestir de Sant Salvador. La fira combinarà aspectes de la vida monacal amb altres atraccions com la divulgació del patrimoni bredenc amb visites guiades a l’antic Monestir de Sant Salvador i a la renovada plaça del Claustre o un mercat artesà amb productes alimentaris i manufacturats tals com embotits, treballs de cuir, ceràmica, dolços i pastes medievals, sabons naturals, perfums i molts altres. També trobaràs exposicions, xerrades, demostracions d'oficins medievals, tastets gastronòmics i moltes més propostes d'oci. Des de la seva creació la Fira del Monestir s’associa amb la Festa de l’Ajust, Des de la seva creació la Fira del Monestir s’associa amb la Festa de l’Ajust, una festa d’origen medieval que recorda el trasllat de part de les relíquies dels màrtirs cordovesos Sant Iscle i Santa Victòria al monestir de Sant Salvador de Breda i que enguany arriba a la 756a edició. La Festa de l'Ajust, coneguda popularment com ''festa petita'', es celebra el mateix cap de setmana i conté cercaviles, correfocs, concerts, sardanes, els actes de renovació del pubillatge i moltes activitats més.

Més informació: http://www.breda.cat/fira-del-monestir-i-festa-de-lajust-2019/?fbclid=IwAR1-LKYnhFt1uM9hrGwTkrGjyt4BS6ZZSlNF7uVGng_xysuJK0Q5HlWG

Categories: Degustacions, Concerts, Actes i presentacions, Act. gastronòmiques, Montseny, Conferències, Fires i festes, Passejades guiades, Cursos i tallers, general,